Nallepuhmamma skrev 2010-07-11 08:53:21 följande:
Hej!
Då det var fullt hos förlossningen åkte vi aldrig dit utan fick nöja oss med akuten pga mina smärtor jag haft (Starka sd som kommit och gått) men ja dom kollade bara de vanliga blodtrycket och sa det är vanligt i slutet av graviditeten.
Men skall återkomma till FL OM det blir värre vilket det inte blivit alls tack o lov.
Sen var det ju pga min smärta att jag itne kan gå äns ibland utan bara gallskriker av smärta i rygg,ben osv.
Så jag får se glad ut och gå på alvedon typ som inte hjälper ett skit.
Jag vill bara att tiden skall gå fort nu.
Att avra gravid är ett helvette för mig.
Och igår i den extrema värmen var det onaturligt äckligt varmt och kändes som man skulle stryka med av värmen
Önskar bara min förlossning vill börja tidigare iaf 2 v tidigare för jag lär verkligen gå under totalt.
Psyket lär inte vara på top iaf.
Finns ju saker som KAN i vissa undantag tydligen hjälpa men jag har då inga förväntningar av det tex:
Hallonbladste: Dricker jag dock ej i startningssyfte utan för att stärka livmodern och för att blöda mindre.
Sex: Morgon,Middag,Kväll och vem skulle orka det med en stor kula på magen? Och mannen har redan sagt han totalvägrar.
Springa i trappor, äta annanas, m.m. Men va sjutton det lär inte hjälpa iaf och någon hinnsvepning lär man ju inte få av klimakteriekossorna på BM motagningen som sitter med sura miner långt ner till knäna.
Herregud gumman, det där ju inte alls trevligt! Du får kanske försöka ta bad för att lugna din kropp, det kan ju vara avslppnande. Skönt att det inte blivit värre iaf.
Nä det är ju så de små liven kommer när de vill, bara de vet när de tänker komma.
Hoppas du blir bättre om inte annat inte får så ont längre.