• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-14 21:40:34 följande:
    hahaha men uuuuusch "barnet får i sig lite av mammans bakterieflora" hahaha
    jag är dock inte rädd för att bajsa på mig under förlossningen, bara skönt isåfall så slipper man göra det efteråt :P
    men ja, jag tror inte dem berättar ifall man bajsar på sig.
    det är ju helt onödig information ;)
    Nä jag tror inte heller det hahahahaha....
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

Jag ska lämna er nu tjejer... Jag ska brodera lite nu, underbar avkoppling! Skrattande

Vi "ses" imorgon igen.

Kramar på er {#emotions_dlg.flower}

• carohl

God morgon tjejer!

Eller jag har i vanlig ordning varit vaken i några timmar... Jag blir galen på mig själv, skulle gärna vilja börja sova ut nu innan förlossningen så att man har laddat upp med extra energi...

Haha jag filmade en snutt igår till nåt jag ska länka till er senare om ni vill se Skrattande

Grattis till alla som byter vecka, det gör även jag och det är ju otroligt vad tiden har gått snabbt snart tjejer är vi i mål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• carohl

Jag har ett meddelande från Pregga!

Hon är avstängd tills imorgon natt så då kan hon svara på evetuella inlägg till henne och då kan hon även berätta varför hon blivit avstängd. Hon var inte otrevlig mot någon men jag är inte insatt så hon får svara för sig själv Glad

• carohl

Malinski och tetta vad skönt att era bm besök gått bra! Skrattande
     Härligt med bra hb värde

• carohl

Jag skrev tidigare att jag skulle länka till ett kort videoklipp jag har på lillan som lever om som sjutton, hihi...
    Ni kan gå in här om ni vill se:

http://carropetit.blogg.se

• carohl
    Belly skrev 2010-07-15 18:58:50 följande:
    Är det nån som har sett eller kunnat utskilja vilken kroppsdel det är som putar ut från magen?

Många snackar ju om hur coolt det är när foten sticker upp osv.. men jag fattar inte vad som är vad..Glad
    Jag brukar kunna tänka att det där var nog ett knä men nääää jag kan inte urskilja vad som är vad även om jag vet hur hon ligger nu. Jag känner inte konturerna fast hon tar ut sina kroppsdelar långt ut.
  • carohl
    Catsa skrev 2010-07-15 22:14:41 följande:
    Gud vad mysigt. :)
    Måste försöka filma när vårat busfrö sätter igång :D
    Gör det! Det kan ju absolut vara roligt att ha kvar sen... Glad Då kan man visa de små liven att titta vad du levde om i mammas mage Hjärta

Usch vilken molvärk jag har... peppar peppar hon måste vara inne minst tre veckor till om jag får säga mitt Glad
  • carohl
    Catsa skrev 2010-07-15 22:28:29 följande:
    Ja det skulle vara så kul om det ville sig så väl att jag får det på film Glad

Då är vi två som har ont. :/ Eller ont är fel ord, det värker men är mest obehagligt. Vill nog att mitt busfrö stannar 2-3 veckor till jag med faktiskt. :) Får se hur mycket man har och säga till om det. Glad
    Vilken vecka är du i? När har du bf?
  • carohl
    Catsa skrev 2010-07-15 22:31:10 följande:
    V 36 (35+4) :)
    Är beräknat till den 14:e augusti :)
    Ok då är du 9 dagar längre gånget än mig Glad
    knyzzel skrev 2010-07-15 22:32:06 följande:
    carohl skrev 2010-07-15 22:19:32 följande:
    Gör det! Det kan ju absolut vara roligt att ha kvar sen... Glad Då kan man visa de små liven att titta vad du levde om i mammas mage Hjärta

Usch vilken molvärk jag har... peppar peppar hon måste vara inne minst tre veckor till om jag får säga mitt Glad
    Jag har världens gulligaste BM. Sist jag var där så hade dottern maginfluensa så sambon stannade hemma med henne, men jag fick spela in prinsens hjärtljud på mob. så att hela familjen kunde höra honom.... D e jätte mysigt! Har försökt film, men d blev inte så bra. Han har nog scenskräck hahahaha för han blev helt stilla medans kameran va igång
    Ja men min är helvild men då jag ska filma så går det inte men nu så hade jag tur haha

Knyzzel! Nu är det ju ingen tid kvar för dig, snart har du din bebbe här...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10