Vi fortsätter, Bf aug 10
Hygien artiklar oxå såklart!! Kommer ihåg att det va UNDERBART att få duscha direkt efter förlossningen med sitt eget schampo och tvål
Nu måste jag sluta att logga in här... hahahaha
Nyfikenheten är för stor för att hålla sig borta men jag måste ge Michelle mat så kan vi åka på utflykt sen!
Massa kramar!
tack ska ni ha för varmt välkommnande :D:... Nä börjar inse mer och mer att den kan komma närsom!!!
E ju barn nr två men första föddes med planerat snitt 10 dagar innan bf så där hände inget alls innan men denna graviditet har varit mycker tungre nu på slutet och jag har haft en del sammandragningar och foglossning... så det känns mer med pojken nu.. därför jag inser att den kommer snart.. sen tror mina föräldrar att den kommer snart haha... blir nervös då men ändå hoppas jag!!
Nej vi har inte bestämmt namn än men har några det lutar åt, med flickan va det helt klart innan men nu e jag inte lika säker... har Levis, Charlie och ahr även på det senaste börjat gilla Otis.. men det gillade inte mannen haha :P... vad tycker ni? Älskar Charlie och det passar bäst ihop med flickans namn men samtidigt är det mer vanligt och jag gillar ovanliga namn fast inga konstiga bara :P....
en fråga, behöver man ha med blöjor till bebis? OCh mat för jag tror inte jag kommer amma då det blev kaos med flickan så har ställt mig in på att inte amma... men dom ger än väl mat till bebis eller?
Även dina andra namn men jag har alltid gillat namnet Charlie.

Nu ska jag logga ut igen då vi ska äta mat efter en heldag ute.
Kramar i massor!
God morgon tjejer!
Hoppas ni alla mår bra!
Knyzzel: Lycka till! Fantastiskt att du ska få hålla din lilla Devin snart 
Tetta: Gud vad spännande det kan ju då verkligen hända när som helst!
Pregga: Värkar igen? Hahaha vad hände? Du messar ju så fort du råkat vänt dig hastigt i sängen, haha, att du inte messade detta 
Nu ska jag skynda mig brudar, jag ska till djurparken/nöjesparken hela dagen. Sänd mig styrka till det!!
Kramen
Hej tjejer!
Nu är man hemma från nöjesparken igen, herregud vad trött jag är nu!
Vi har promenerat hela dagen och tittat på djuren, ungarna har åkt karuseller och de har badat. Vi avslutade på max.
Nu som sagt är jag hemma igen och helt död!

Haha ja jag är verkligen slut som artist! Ska lägga mig ner på soffan och ta igen mig innan hon kommer hem från sin kompis. Michelle hade jätteskoj min underbara sessa 
Malinski: Gud vilken söt tjej du har!
Tetta: Krya på dig!