• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, jag har fasiken ont idag. Jag hoppas som sagt att hon vill vara kvar därinne. Hon har ju "varit på väg en gång redan"...

Ses imorgon!

Kramen, sov så gott

(¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

God morgon tjejer!

Vad gulliga ni är som bryr er {#emotions_dlg.flower} Lillan bara skräms då och då... molvärken är idag borta. Skönt!
    Jag har dock blivit extremt trött de senaste dagarna, speciellt igår. Jag hade kunnat somna ståendes och det kändes som att jag hade gått 10 extra kg bara igår. Mina ben vägde bly igår, men denna måste bli bättre!

Tetta: ja de sa åt mig att det kan vara så som omföderska att molvärken, förvärkarna kan komma starkare och tätare...
    Tråkigt när folk inte bryr sig om andras saker, förstår att du blir besviken jag hade blivit asförbannad! Speciellt nu när jag har fått nog av allt som går att få nog av hahahaha...

Har ni nå tips för att få ner svullnaden på ex fötterna? Även om det bara är en tillfällig lösning. Jag ska på min dotters dop imorgon och jag kan faktiskt inte gå i finklänning och foppaskor...

• carohl

Wow här var det dött... får kolla sen igen om någon är inne Glad

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-16 11:18:22 följande:
    för att få ner svullnaden tillfälligt brukar jag ta en vatten flaska som jag kylt, och lägga vid fötterna. + att ha fötterna högt

du kanske får på skorna precis på morgonen(eller efter du fått ner svullnaden med hjälp av tex mitt tips ;)) men du lär få ont om fötterna svullnar under dagen, vilket dem säkerligen kommer göra :S
    Tack för tipset, ska prova det! Som sagt foppa är inte att tänka på... Skrattande
  • carohl
    tetta skrev 2010-07-16 11:24:53 följande:
    Hihi jag är asförbannad. Jag lånar inte ut en pryl till. Inte ens en gaffel!
    Min bm sa det med att förvärkarna blir starkare när man är omförderska.
    Vi har ju inte så långt till sjukhuset om det blir kris. Jag går hellre hemma lite till ;)

Fotbad är ett tips och lägg dem högt.
    Jag förstår det jag skulle inte ha lånat nå mera...

Jag ska prova alla tips! Glad
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-16 11:33:44 följande:

vad är jobbigare än att vara höggravid under den hetaste sommaren sen 1994?

Jo att behöva andas in gödsel lukt och ha ca 100 äckliga flugor på sig hela dagen

*blir galen*

Usch din stackare...
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-16 11:20:34 följande:
    carohl:   jag såg nyss ditt videoklipp på din blogg. hahaha du har rätt, vilken vilding du har därinne ;)
    vad kul att ha det inspelat =)
    Ja det var roligt att få det på film Skrattande
  • carohl

Nu ska jag ta min stora sessa och äta lite lunch, jag är superhungrig nu! Skrattande

Kramen

• carohl

Hej tjejer!

Jag har haft Pregga via sms. Har inte snackat med henne pga vi har haft dop och fest hela dagen för sessan.
    Hur som helst så ligger hon inne, har öppnat sig en cm, blöder lite, de tror att det kan vara på gång. Pregga får ligga kvar över natten iaf.
    Tänk hon kanske får sin bebis snart, det är ju helt otroligt! GladHjärta

• carohl
    tetta skrev 2010-07-17 20:30:46 följande:
    Du får hälsa henne!!

Allt gick bra med dopet?
    Jag ska absolut hälsa henne! Skrattande
    Jo dopet var fint och snabbt och smidigt undan. Det var mycket trevligt! Glad Tack för att du frågade.
    Malinski79 skrev 2010-07-17 20:48:22 följande:
    Håller alla tummar jag kan för henne nu!!!!!!! Både hoppas och inte hoppas att det är på G!!!!
    Jag ska hälsa till henne Flört
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10