Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, jag har fasiken ont idag. Jag hoppas som sagt att hon vill vara kvar därinne. Hon har ju "varit på väg en gång redan"...
Ses imorgon!
Kramen, sov så gott
Jag ska gå och lägga mig nu tjejer, jag har fasiken ont idag. Jag hoppas som sagt att hon vill vara kvar därinne. Hon har ju "varit på väg en gång redan"...
Ses imorgon!
Kramen, sov så gott
God morgon tjejer!
Vad gulliga ni är som bryr er
Lillan bara skräms då och då... molvärken är idag borta. Skönt!
Jag har dock blivit extremt trött de senaste dagarna, speciellt igår. Jag hade kunnat somna ståendes och det kändes som att jag hade gått 10 extra kg bara igår. Mina ben vägde bly igår, men denna måste bli bättre!
Tetta: ja de sa åt mig att det kan vara så som omföderska att molvärken, förvärkarna kan komma starkare och tätare...
Tråkigt när folk inte bryr sig om andras saker, förstår att du blir besviken jag hade blivit asförbannad! Speciellt nu när jag har fått nog av allt som går att få nog av hahahaha...
Har ni nå tips för att få ner svullnaden på ex fötterna? Även om det bara är en tillfällig lösning. Jag ska på min dotters dop imorgon och jag kan faktiskt inte gå i finklänning och foppaskor...
Wow här var det dött... får kolla sen igen om någon är inne 
vad är jobbigare än att vara höggravid under den hetaste sommaren sen 1994?
Jo att behöva andas in gödsel lukt och ha ca 100 äckliga flugor på sig hela dagen
*blir galen*
Nu ska jag ta min stora sessa och äta lite lunch, jag är superhungrig nu! 
Kramen
Hej tjejer!
Jag har haft Pregga via sms. Har inte snackat med henne pga vi har haft dop och fest hela dagen för sessan.
Hur som helst så ligger hon inne, har öppnat sig en cm, blöder lite, de tror att det kan vara på gång. Pregga får ligga kvar över natten iaf.
Tänk hon kanske får sin bebis snart, det är ju helt otroligt! 

Tack för att du frågade.