-
Jag har också känt igår när jag hade en sammandragning att huvudet skruvade sig med bebisen sköt på med fötterna, häftig känsla faktiskt den börjar nog längta ut till världen nu snart tror jag. 34+4 idag så behöver den hållas inne men om tre - fyra veckor såå....tetta skrev 2010-07-06 18:25:34 följande:Jag tror det tränas rejält. Känner hur huvudet skruvar sig i magen. Den har sparkat rejält idag i takt med musik så pigg kan man säga att den är. -
Jag har varit på ul idag och allt såg perfekt ut jag var öppen 1 cm och livmodertappen var ca 2,5 cm och mjuk så han sa till mig att det känns som om du är redo att föda om 4-5 veckor vilket stämmer bra med mensen.
Enligt den har jag 5 veckor kvar. -
Sen har man även spräckt den där j*vla hemorojden där bak i två delar
Ser ut som en extra mutta i rumpan
Ser fan inte klokt ut. HUR fasen får man bort den?
Har du prövat med zinksalva? och ett sätt är ju att trycka den tillbaka varje gång du duchar och sen på med zinksalva, det gör susen
-
Jag blev så jätteglad i morse när ja vaknade och såg att det var MULET sen kom det tio droppar regn och solen kom fram nu stiger temperaturen igen "suck" verkligen jobbigt när man är gravid.puchelina88 skrev 2010-07-13 09:09:35 följande:nu får de fan vara bra med värmen kan ju inte sova om nätterna;/
och svullnar gör ja om fötterna!!
ja som vill till ullared hmm hur ska de gå!!!
men de ska väl gå va;) -
Pregga: Vad är risken med igångsättning?
-
Funderar ju på igångsättning själv så vill därför veta....
-
Flera dagar sen jag var hit och läste det börjar vara spännande varje gång jag loggar in nu och se om nån mer fått sin bebis.
Här är det lungt ännu har varit sjuk två nättter men inte desto mer så jag hoppas det sätter igång ordentligt snart.
37+3 idag. -
Det är ju en till som fått en liten bebis på tråden läste jag på hennes presentation sweetlilly grattis!
-
På tal om snacks till förlossningen så tänker jag inte ta med eftersom jag spyr eller mår dåligt hela förlossningen, de brukar senare ändå börja ge saft till mig.
-
Jag var i blåbärsskogen ikväll och nu har jag ordentligt med sammandr. hoppas att jag åker in snart inom de närmaste dygnen.