Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Japp då var man 40 procentare dårå. Haha. Om tre veckor ligger man på RUL. Så lycklig =)

BF 100817
  • den kära leken

Pregga: Nä jag kan hålla med om att det inte lockar att gå dit igen men verkligen spännande att fått uppleva det nån gång.

BF 100817
  • den kära leken

Ja transor kan verkligen vara helt otroliga på att klä upp sig. Det är så man inte kan sluta titta ibland.

Jag är också glad över våran tråd.

Pregga skrev 2010-03-02 07:54:29 följande:
    hihi jo men det va det, var flera transor där som va såå elaganta, haha man fick sig ett leende på läpparna om man säjer så...sitter å läser en annan tråd å döör  av skratt....haha folk här inne asså....gu va glad jag e ör vår tråd..
    BF 100817
  • den kära leken

Jaha pregga och alla andra, Vad ska ni hitta på idag?

BF 100817
  • den kära leken

Det låter ju som en lagom ambition för dagen ;)

Jag tänkte om nån annan loggar in så har de nåt att svara på. Kan va lite svårt att komma in i en diskussion som redan pågår liksom.

Pregga skrev 2010-03-02 08:15:37 följande:
    hahaha alla  andra, du gumman...jag tror vi är själva på tråden, hahahahaah mja jag ska ta det så lungt som möjligt. bara fixa tacos innan lillan kommer hem fr skolan :)
    BF 100817
  • den kära leken

Ja just det, imon ska det mätas livmoderhals!

Usch det kan väl inte vara så stor risk nu att det inte finns nåt där. Har ju massa symtom samt att jag inte blött en droppe. Fattar inte varför tankarna kommer titt som tätt ändå. Jag har ju bestämt mig att hålla dem borta med.

Pregga skrev 2010-03-02 08:23:28 följande:
    hahaha va söt du e gumman :) javisst e det en ambition, jisses jag tvättade igår, handlade...å ida blir det soft fram tills jag vart hos läkaren imon :)
    BF 100817
  • den kära leken

Hoho var är alla? Vilka sjusovare Pregga! Bara du och jag som är uppe? =)

BF 100817
  • den kära leken

Godmorgon på dig! Vad trevlig. Har du sovit gott?

Angel20 skrev 2010-03-02 09:07:13 följande:
    tjohooo!!!! nu har jag vaknat =0)
    BF 100817
  • den kära leken

Haha, jo vi somnad båda två, eller ja alla tre, utslagna vid 8-tiden. Haha. Bara varit uppe och kissat samt släppt ut och in katten. Sen vaknade jag av mig själv innan klockan ringde vid halv 6. Helt underbart. Nu sitter jag på jobbet och skriver handlingsplaner för framtiden som jag inte kommer jobba med för då kommer jag var föräldraledig! Tjoho, underbart att planera vad andra ska göra haha

Angel20 skrev 2010-03-02 09:11:49 följande:
    gomorron! =0) jo då, d har jag allt.. själv?? vad gör ni uppe så tidigt?? härligt att få vakna till den underbara solen, finns inge bättre!!
    BF 100817
  • den kära leken

Haha, vilka helkonstiga drömmar man har nu. Haha

Pregga skrev 2010-03-02 09:21:14 följande:
    Godmorgon Angel å puch hoppas ni sovit gott, hehe det har jag..hade en såå wierd dröm. jag va visst prostituerad, behövde pengar till en ny data...hahahahahahahha my god!
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10