Vi fortsätter, Bf aug 10
Japp då var man 40 procentare dårå. Haha. Om tre veckor ligger man på RUL. Så lycklig =)
Japp då var man 40 procentare dårå. Haha. Om tre veckor ligger man på RUL. Så lycklig =)
Pregga: Nä jag kan hålla med om att det inte lockar att gå dit igen men verkligen spännande att fått uppleva det nån gång.
Ja transor kan verkligen vara helt otroliga på att klä upp sig. Det är så man inte kan sluta titta ibland.
Jag är också glad över våran tråd.
Jaha pregga och alla andra, Vad ska ni hitta på idag?
Det låter ju som en lagom ambition för dagen ;)
Jag tänkte om nån annan loggar in så har de nåt att svara på. Kan va lite svårt att komma in i en diskussion som redan pågår liksom.
Ja just det, imon ska det mätas livmoderhals!
Usch det kan väl inte vara så stor risk nu att det inte finns nåt där. Har ju massa symtom samt att jag inte blött en droppe. Fattar inte varför tankarna kommer titt som tätt ändå. Jag har ju bestämt mig att hålla dem borta med.
Hoho var är alla? Vilka sjusovare Pregga! Bara du och jag som är uppe? =)
Godmorgon på dig! Vad trevlig. Har du sovit gott?
Haha, jo vi somnad båda två, eller ja alla tre, utslagna vid 8-tiden. Haha. Bara varit uppe och kissat samt släppt ut och in katten. Sen vaknade jag av mig själv innan klockan ringde vid halv 6. Helt underbart. Nu sitter jag på jobbet och skriver handlingsplaner för framtiden som jag inte kommer jobba med för då kommer jag var föräldraledig! Tjoho, underbart att planera vad andra ska göra haha
Haha, vilka helkonstiga drömmar man har nu. Haha