Vi fortsätter, Bf aug 10
I morse tog jag fram tygblöjorna som jag köpt till babyn och när ligger där och räknar om dom ska räcka till så sparkar bebisen till så hela sängen skakade
UL:et gick bra igår förresten. Moderkakan hade följt med upp så det blir vaginal förlossning, eller iaf försök till. KS kan det ju fortfarande bli. Har även beställt studiebesök till förlossningen och ska dit den 13 juli. Spännande.
En sak till, jag väger just nu mer än mannen :) Han är 194 cm och jag 170 haha. Har gått upp15,5 kg. 13,5 sen inskrivningen. Väger 0,5 kg mer än honom.
Nallephumamma: Det kan komma kiss mot slutet av graviditeten utan att man är förlappad på nåt sätt. Hormoner som luckrar upp både bäckenbotten och muskulaturen slås på. Om det inte hade gjort det så hade det inte gått att föda så se det som något positivt. Själv får jag stå med benen i kors när det ska nysas eller hostas. Det kommer gå över när bäbisen är ute och speciellt om du övar med knipövningar!
Jag hade aldrig pallat ett sådant förhållande och många gånger har jag brytit upp just pga den anledningen.
Det är så att jag är lite missbildad :) Jag har 4 bröstvårtor. Precis under varje bröst sitter det en extra liten bröstvårta Ibland har jag bar trott att det varit ett födelsemärke men de sitter så symetriskt. Har alltid underat om det skulle komma mjölk ur dem när den dagen kom och japp det gör det. Haha. Helt galet känns det men där kommer mjölk.
Angående diskussionen så tänker jag svara senare. Nu ska jag åka hem från jobbet för nu har jag SEMESTER! Jippie! Så jäkla glad över det :)