• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej tjejer!

Vad härligt det låter när ni skriver att ni har sovit gott!
    Jag och sessan är på väg till Hälsingland nu, sitter på tåget Skrattande
    Vi ska åka till mina svärföräldrar och bara njuta av det lugna. Jag ska träffa en kompis som jag bodde med under gymnasietiden. Jag har inte träffat henne på 6 år nu så det ska bli roligt.

Tetta: Gott det lät med glass och jordgubbar!
    Elinnnn: snart är det måndag! Glad jag blir för dig!
    Pregga: Jag tycker att det är bra att du inte frågar, då ser han att du intresserar dig för att han bryr sig om er sån och att du inte "snokar" i hans....
    Knyzzel: jag tänker på dig.

(¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

Nallepuhmamma: Jag har också tänk på dig, det var länge sen man såg dig! Glad
    Jag har dock inte varit här så mycket heller, eller jo varje dag men jättekorta stunder....
    Kul att se dig iaf!

• carohl

Nu är mitt tåg framme strax!

Ha det så bra tjejer, jag kikar in nån gång då och då. Jag har med min dator men jag blir där till söndag så det är klart att jag kommer att kika nån gång Skrattande

Kramen

• carohl

God morgon flickor!

Jag har just ätit en god frukost ensam då Michelle sover och mina svärföräldrar jobbar, min svåger sover.
    Jag har hade det så skönt här igår, det var en jättebra ide att åka hit innan förlossningen så får jag vila upp mig på ett helt annat sätt än vad jag kan göra hemma. Michelle the time of her life igår, haha! Hon fick fiska och inte bara en gång utan två omgångar och hon älskar det, sen fick hon göra en massa annat.
    Idag ska jag iväg och träffa en gammal vän jag inte träffat på 6 år, det ska bli jättetrevligt!

Elinnnn: vad gullig du är! Pregga sa att du hade sagt att hon skulle påminna mig Skrattande Nu missade jag det ändå då jag inte vill sitta och grina med de, hahaha!!

Grattis Pregga och ni andra som också byter vecka idag! Ett steg närmare våra bebisar. Själv går jag in i vecka 36 idag vilket känns jättebra! Hjärta

• carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 09:31:50 följande:
    Ang "microlax" Hur menar ni att det ska hjälpa??? Med vad???

Har för mig det skall kunna hjälpa så flö startar men är jag ute och cyklar...????
    Jag har för mig att hon var hård i magen så hon kanske menar att hon har fått äntligen gått på toa Glad Men jag kanske har missuppfattat det också...
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 09:39:36 följande:
    Menar att det ska hjälpa att det startar en eventuell förlossning?
    Jag har ingen aning... Men var det inte elinnnn som hade tagit en microlax? Tor inte att hon vill starta sin förlossning då hennes man kommer inte förrän på måndag...
  • carohl
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-22 09:47:11 följande:
    Jaha haha okej

För jag vet när man väntade de andra barnen så vet jag många som sa det kunde starta en fl också vilket jag även testade...dock utan resultat men hjälpte tydligen vissa
    Ok, men denna gång då vill du gå tiden ut? Det är väl det bästa egentligen att bebisen får komma när den är redo. Jag fick köra med färdknäppen med min flicka men då gick jag över tiden annars hade jag nog aldrig försökt få ut henne tidigare. Å andra sidan hade jag en jättebra graviditet med henne, även denna gången med måste jag säga. Halsbrännan är väl det besvärliga i mitt fall men det är en bagatellgrej Skrattande
  • carohl

Nu måste jag gå!
    Ha det så bra brudar!

Kramen

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-22 23:01:04 följande:
    här vart det tomt igen :S ska logga ut och kolla på jims värld istället och sova snart förhoppningsvis

tjejer, glöm inte svara på mina frågor ang lactulosen :) plzzzzzzzzzzzzzzzzzz ;)

godnatt alla mina fina augusti tråds flickor hahaha
    sov så gott och godnatt :)
    Hej!

Jag tror inte att det ska vara någon fara isåf tycker jag att de borde varna för det. Du behöver nog inte oroa dig men det jag brukar göra om jag vill veta lite närmare är att googla. Så det är mitt råd till dig Glad
  • carohl
    Pregga skrev 2010-07-22 23:51:19 följande:
    pratade med mitt x idag som dök upp, beställde en pizza å gick å la sig att sova, så samtalet varade kanske i 3 min. jag har inget jag vill be han om, jag kommer inte fråga han om ngt heller om hjälp osv såvida jag inte verkeligen e tvungen. men jag f¨rågade han-är du inte glad för dominic? för du har ett konstigt sätt att visa  det?!
    han svarade med-

men det är som det är mellan oss!
    jag-men det vet jag å det var inte det jag undrade?!
    han-jo jag är glad för honom.

hm.....varför känns det inte så?! visst situationen kunde ju vart annorlunda mellan oss vilket jag sa-MEN det har inget med dominic att göra ellerr deras relation, den är en egen!

I vilket fall som helst, min dotter hörde det hela å sa -mamma jag älskar min lillebror mest av allt, å dig såklart :)
    å jag säjer det fr djupet av mitt hjärta-gu som jag älskar mina båda barn, mest av allt.

att bli välsignad även med dominic den lille skrutt ungen, får mig att känna att jag lever Hjärta
    Älskar dom båda så oerhört....
    Gumman! Han kommer från en annan planet den måste bara heta UrAnUs hahahahahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10