• Miiikaaa

Crescent Comfort ?

har nog nästan bestämt oss för att det ska bli en Crescent Comfort (förmodligen duo-version) för våran lilla bebis, men nu vill jag höra från er som har denna vagn vad ni tycker om den?

den finns ju som både duo och kombi, är hårdliften till kombi liten? jag har fått den uppfattningen i alla fall, och då kanske liggdelen är bättre till en sommarbebis? och som jag förstått så skiljer det bara ca 500kr i pris på hårdlift och liggdel?

tacksam för alla åsikter och erfarenheter !

http://www.crescentbaby.se/comfort.html

• Svar på tråden Crescent Comfort ?
  • anna74

Hej!
    Det är en duo!  och är svart med blå detaljer , jätte snygg !
    och är en väldigt  lätt vagn att köra och lyfta !
    {#lang_emotions_smile}

• Miiikaaa
    anna74 skrev 2010-03-15 22:06:02 följande:
    Hej!Det är en duo!  och är svart med blå detaljer , jätte snygg !och är en väldigt  lätt vagn att köra och lyfta !
    Vi har också pratat om att köpa duo-modellen, fast 10-modellen och då utgår den med blå detaljer, synd tycker jag för den var min favorit! men nu blir det sambons första val istället, den svarta med röda detaljer

skönt att höra att ni är nöjda med den!
  • CuteElliz
    anna74 skrev 2010-03-15 22:06:02 följande:
    Hej! Det är en duo!  och är svart med blå detaljer , jätte snygg ! och är en väldigt  lätt vagn att köra och lyfta !
    vad kostade den vagnen...?? jag o sambon ska ha barn när som helst o har ordnat en vagn som vi har till en början... men vi kollar hela tiden efter andra vagnar... så skulle bli glad om du kunde säga vad den kostade...
  • Miiikaaa
    CuteElliz skrev 2010-03-15 22:34:13 följande:
    vad kostade den vagnen...?? jag o sambon ska ha barn när som helst o har ordnat en vagn som vi har till en början... men vi kollar hela tiden efter andra vagnar... så skulle bli glad om du kunde säga vad den kostade...
    runt 6000 kr..
  • CuteElliz
    ÄntligenÄrDuHär skrev 2010-03-15 22:41:01 följande:
    runt 6000 kr..
    ok... tack... =)
  • anna74

CuteElliz: min vagn kostade 4600:- på 300:- i frakt! Tycker det är helt ok ,men då ingår ju inte tex regnskydd ,myggnät eller väska mm

• CuteElliz
    anna74 skrev 2010-03-16 07:00:58 följande:
    CuteElliz: min vagn kostade 4600:- på 300:- i frakt! Tycker det är helt ok ,men då ingår ju inte tex regnskydd ,myggnät eller väska mm
    ok... tack så mycket för ditt svar... =)
  • Miiikaaa
    anna74 skrev 2010-03-16 07:00:58 följande:
    Var den på rea eftersom det var förra årets modell?
  • anna74

Miika 87 : ja det tror jag säkert att den var ,men har varit i barnvagnsaffärerna runt om i skåne och kollat där vill dom ha allt från 5500 -6500 för samma vagn ,så denna vann !{#lang_emotions_smile}

Fanns inte  i svart /blå i årsmodellen 2010 ! Tyvärr,det var det svaret vi fick !
    Tror att det är den orange som är ny färgen för i år .men är inte riktigt säker ...

• Miiikaaa
    anna74 skrev 2010-03-16 11:02:24 följande:
    Miika 87 : ja det tror jag säkert att den var ,men har varit i barnvagnsaffärerna runt om i skåne och kollat där vill dom ha allt från 5500 -6500 för samma vagn ,så denna vann ! Fanns inte  i svart /blå i årsmodellen 2010 ! Tyvärr,det var det svaret vi fick !Tror att det är den orange som är ny färgen för i år .men är inte riktigt säker ...
    ja exakt, det sa hon till oss också när vi var inne och kollade att den svart/blåa skulle utgå och istället kommer det en helgrå.. den orange har ju varit med sen innan..
Svar på tråden Crescent Comfort ?