Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A
Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A
Verkar som att i den här tråden går slynigt och otrohet under samma kategori?
Otrohet i sig inte slynigt.
Blivit knullad av 3 killar plus min pojkvän =) min pojkvän och två av dom turades om att knulla mig medans jag sög en av dom. Killen jag sög kom i min mun och dom andra sprutade mig på rumpan och ryggen. Kände mig riktig slynig efter det men det var en härlig upplevelse =)
Sög av min äldre syrras ex, mmmm. Ångrar det inte! Har varit otrogen mot mitt ex , vi hade sex i baksätet på en bil, han hade också flickvän. Har haft sex med en kille på stranden efter en hemmafest, sen gick jag hem till en annan kille jag brukade ha sex med, och hade sex hela natten. Ångrar inget.
Otrohet i sig inte slynigt.Hur definierar du slynighet ?
I min värld är slynighet och otrohet besläktade. Jag ser slynighet som att vara promiskuös, impulsiv och exhibitionistisk, att ta alla chanser till sex utan att tänka efter först. Att knulla runt helt enkelt. Att sedan knulla runt och samtidigt vara otrogen gör det ännu slynigare enligt mig.
Om en någon däremot har en affär med enbart en person under längre tid och är "planerat" otrogen är det kanske inte så slynigt
Jag tycker båda de sista inläggen är bra exempel på vad jag kallar slynighet. Speciellt det med att suga av sin syrras ex. det är något extra slynigt med att suga kuk .-) Speciellt om det händer spontant och med någon det inte borde hända med
Slutligen vill jag säga att jag inte ser slynighet som något negativt, tvärtom är det ett beteende jag inte alls ser ner på hos tjejer.
Inte så märkvärdigt udda då...träffade en kvinna via en sexsite...hon gillade att det kändes så jag fistade henne länge och väl i båda hålen. Jag kände det i händerna i dagar efteråt så det gjorde väl hon säkert med. Men när jag fistade henne kände jag att något började slicka mig mellan benen på pungen. Vände mig om det var hennes stora läskiga tik som gjorde det.
Man kan vara slynig utan att vara otrogen. Det var min åsikt jag ville få fram från början. Jag ställde mest en öppen fråga, om varför just det är på något sätt verkar mer slynigt att vara otrogen?
Otrohet i sig är ett svinigt beteende sedan kan det ju självklart resultera i något slynigt