• Anonym (Galet)

Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.

Jag kan börja, jag har knullat min svägerska i vårt gästrum medens min fru var full ute i soffan./A

• Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.
  • Frökenfrykena
    Anonym (Grovis) skrev 2015-02-01 23:08:39 följande:

En gång under tiden då jag jobbade som trädgårdsmästare i ett finare område i närheten av gbg! En dam i fyrtioårsåldern kanske lite äldre, alltså minst femton år äldre än mig hyrde mig till ett större jobb som tog ett par dagar. Hon betraktade mig när jag jobbade, jag trodde hon mest ville se att jag inte maskade. Sista dagen hade hon besök av ytterligare en stilig dam. Efter frukosten bad min uppdragsgivare om hjälp att flytta en soffa inne i huset. Men i soffan låg den andra damen naken och väntade på mig. Snart låg jag mellan hennes ben och slickade för glatta livet och min chef smekte mig längs den grove bakifrån. Det slutade med en vild trekant med dessa damer och en rejäl bonus när jobben i alla tre trädgårdar var slutförda..

Härlig story! Vi träffade ett äldre par där damen i paret ville se min man göra "kroppsarbete", va en rolig men lite annorlunda upplevelse:)
  • Pillare
    Anonym (Fl-slyna) skrev 2015-02-01 12:36:58 följande:

Min dejt hade planerat en mysig middag och en skön massagestund med doftande oljor och levande ljus:) det slutade såklart med sex:) men inte det råa som jag fantiserat om de sista dagarna, utan lugnt sensuellt och underbart:)

Så, blev det nåt mer igår?

Hör av dig, som vanligt, här eller PM.
  • Anonym (samba)

Har haft sex på olika platser utomhus. Parker,phus, kyrkogård mm. Flera gånger så har folk glott :-P

Har haft sex med 3 killar på samma dag och alla sprutade i mig. Alla ovetandes.

Haft sex med ett annat par bredvid i sängen flera gånger, ibland med hjälpande händer.

Haft 3kant med min tjejkompis och min kk.

Gillar att kåta upp killar för att sen bara skita i dom.

Var tillsammans med en kille som senare var mitt kk i över 10År.

Jag är rätt dominant lagdd men i sängen vill jag bli dominerad rätt hårt å med snuskiga hårda ord och denna kille var min sexgud.

Blev knullad bakifrån hårt av honom över ett bord efter stängning på klubben där han jobbade som vakt.

Plötsligt så kommer 4av hans snygga vakt kompisar in han säger att jag är hans men dom får gärna se å känna. Blev så sjukt tänd att jag lätt hade satt på dom alla om det inte hade varit för killen som var väldigt revirpinkande då det kom till att en annan man skulle in i mig.

Så medan han fortsätter knulla mig brutalt står dom andra runtomkring oss och runkade.blev helt nersprutad and i liked it.

Samma kks tjej hittade oss i deras säng kan säga att det blev ett jävla liv. Hände en gång till med en annan tjej han var tillsammans med. Vet inte hur många förhållanden vi har förstört för varandra.

Jag kunde inte hålla mig borta från honom, jag älskade att vara hans syndiga lilla hora. Å han kunde inte vara utan lilla mig :$

Vi gjorde en del galna saker ihop.

Killen jag är förlovad med nu är inte så dominant och grov i munnen som jag skulle vilja men vi har bra sex. Fast jag saknar synden ibland.

Sen så har vi haft lite tjafs om vissa saker som gör det till ett litet känsligt ämne att ta upp.

• Anonym (Ångest)

Var med tjejens bästa tjejkompis på min tjejs födelsedagsfest. Efter min tjej däckat så hände det. Och det var det bästa sexet jag haft. Fittan var det tightaste skönaste jag varit med om och hon var helt galen och våt. Jag är fortfarande tillsammans med min tjej och hon vet inte någonting av det som hände. Snart ett år sedan nu.

• Anonym (samba)

Kom på några till.

Pratade i telefonen med killen jag var tillsammans med då han undrade när jag skulle komma hem, vad han inte visste var att jag låg på ett köksbord med mufflan full. Han tyckte jag lät lite konstig.

Var ute å dansade salsa en kväll och jag dansade hela kvällen med en såååååå sexig kille å vi dansade hett.

Nästa helg så var jag på ett annat salsaställe med en ny väninna.

Jag var lite tidig men vad gjorde det den första jag ser är killen jag dansade med helgen innan.

Våra blickar möts å vi går fram till varandra på dansgolvet å börjar röra oss i takt med musiken. När låten är slut så säger han att han kommer snart tillbaka.

Då ser jag att min nya väninna har kommit och hon vill presentera mig för hennes storasysters man som tydligen jobbade på stället.

Gissa om jag blev paff när det visade sig vara killen jag dansat med var hennes syrras man.

Vi 3 delade på en taxi då vi alla skulle åt samma håll. Först släppte vi av honom sen av min väninna sen ringde jag killen som kom hem till mig. Vet att det var fel men vi knullade hela natten innan han gick hem till sin fru

• Anonym (Grovare)
    Anonym (Fl-slyna) skrev 2015-02-01 13:39:19 följande:

Spännande:) det får vi prata mer om ikväll:) nu är min lunchrast över. Puss

Tråkigt att du inte hunnit visa dig här. Hoppas du skriver ikväll! Puss
  • Nyfikne
    Anonym (samba) skrev 2015-02-03 16:16:26 följande:

Har haft sex på olika platser utomhus. Parker,phus, kyrkogård mm. Flera gånger så har folk glott :-P

Har haft sex med 3 killar på samma dag och alla sprutade i mig. Alla ovetandes.

Haft sex med ett annat par bredvid i sängen flera gånger, ibland med hjälpande händer.

Haft 3kant med min tjejkompis och min kk.

Gillar att kåta upp killar för att sen bara skita i dom.

Var tillsammans med en kille som senare var mitt kk i över 10År.

Jag är rätt dominant lagdd men i sängen vill jag bli dominerad rätt hårt å med snuskiga hårda ord och denna kille var min sexgud.

Blev knullad bakifrån hårt av honom över ett bord efter stängning på klubben där han jobbade som vakt.

Plötsligt så kommer 4av hans snygga vakt kompisar in han säger att jag är hans men dom får gärna se å känna. Blev så sjukt tänd att jag lätt hade satt på dom alla om det inte hade varit för killen som var väldigt revirpinkande då det kom till att en annan man skulle in i mig.

Så medan han fortsätter knulla mig brutalt står dom andra runtomkring oss och runkade.blev helt nersprutad and i liked it.

Samma kks tjej hittade oss i deras säng kan säga att det blev ett jävla liv. Hände en gång till med en annan tjej han var tillsammans med. Vet inte hur många förhållanden vi har förstört för varandra.

Jag kunde inte hålla mig borta från honom, jag älskade att vara hans syndiga lilla hora. Å han kunde inte vara utan lilla mig :$

Vi gjorde en del galna saker ihop.

Killen jag är förlovad med nu är inte så dominant och grov i munnen som jag skulle vilja men vi har bra sex. Fast jag saknar synden ibland.

Sen så har vi haft lite tjafs om vissa saker som gör det till ett litet känsligt ämne att ta upp.

Förstår dig på sätt ovh vis. Med vissa personer funkar sexet så jävla bra så man inte kan låta bli de.

Antagligen är det nåt i generna och DNA som klickar väldigt bra.
    Sen kan de vara så att man inte kan leva ihop av andra skäl med sexet förblir hett.

• Anonym (Feeling)

Kanske inte det mest slyniga men det som är mitt absolut mest upphetsande sexminne är från en gång när jag var ca 25år. Jag umgicks väldigt tätt med en killkompis då, vi hade inte sex med varandra bara umgicks närapå dagligen. Festade och hängde. En kväll när vi skulle ut hängde killens brorsa med, han var några år yngre och bodde inte i staden. Efter festen när vi var lite packade gick vi och badade nakna, då fastnade våra blickar på varandra men inget mer hände....eftersom vi var packade gick vi alla hem till min kompis och jag och brorsan lade oss på soffan. När lampan släcktes kände jag honom mot min rygg. Jag blev superkåt direkt men låg kvar med ryggen mot honom, då började han försiktigt smeka mina bröst, mage och sen ena handen innanför trosorna...det tog inte lång tid innan han var inne i mig. Vi låg fortfarande sked, och hade ett täcke över, hans smekte mina bröst och klitta samtidigt som han knullade mig långsamt bakifrån. Det var så jävla skönt, avslappnat, oväntat och kravlöst, men det som var så otroligt upphetsande var att vi var helt tysta. Underförstått att inte avslöja vad vi höll på med för min kompis. ......det lyckades till 90% mot slutet började vi nog andas för häftigt för då skrek kompisen upprört -va fan, knullar ni!?

• Pillare
    Anonym (Feeling) skrev 2015-02-03 20:47:21 följande:

Kanske inte det mest slyniga men det som är mitt absolut mest upphetsande sexminne är från en gång när jag var ca 25år. Jag umgicks väldigt tätt med en killkompis då, vi hade inte sex med varandra bara umgicks närapå dagligen. Festade och hängde. En kväll när vi skulle ut hängde killens brorsa med, han var några år yngre och bodde inte i staden. Efter festen när vi var lite packade gick vi och badade nakna, då fastnade våra blickar på varandra men inget mer hände....eftersom vi var packade gick vi alla hem till min kompis och jag och brorsan lade oss på soffan. När lampan släcktes kände jag honom mot min rygg. Jag blev superkåt direkt men låg kvar med ryggen mot honom, då började han försiktigt smeka mina bröst, mage och sen ena handen innanför trosorna...det tog inte lång tid innan han var inne i mig. Vi låg fortfarande sked, och hade ett täcke över, hans smekte mina bröst och klitta samtidigt som han knullade mig långsamt bakifrån. Det var så jävla skönt, avslappnat, oväntat och kravlöst, men det som var så otroligt upphetsande var att vi var helt tysta. Underförstått att inte avslöja vad vi höll på med för min kompis. ......det lyckades till 90% mot slutet började vi nog andas för häftigt för då skrek kompisen upprört -va fan, knullar ni!?

Hahaha... fint!
  • Anonym (samba)

Nyfikne Exakt så var det!

Gjorde slut med han å ville/vill absolut inte leva med han men kunde faan inte vara ifrån varandra

Svar på tråden Vad är det slynigaste du gjort, det du inte vågar berätta annars.