• caos

    fick väl inget riktigt svar...

    Har äntligen varit hos läkaren 5 veckor efter att jag fick avbryta min graviditet. Jag är något av ett kontrollfreak och hade hoppats på att få ett exakt svar på vad vår dotters hjärnskada berodde på. Tyvärr kunde de inte ge oss något. Det enda vi vet är att ventriklarna i hjärnan var utvidgade och fyllda med blodblandad vätska. Hon hade inga andra fel varken utvärtes eller invärtes. Jag vet iallafall att ett fostervattensprov varken hade gjort från eller till, eftersom det inte var något kromosomfel hade vi inte kunnat se något där. Det var ingen infektion så det beror inte på något jag ätit eller fått i mig. Och den där svininfluensasprutan som jag haft sån ångest för skulle inte kunna ha gjort något då detta måste hänt innan jag tog den. Skulle vi råka ut för något liknande igen så skulle det vara höjden av maximal otur upphöjt till 9 eller något liknande. jag har iallafall fått tillbaka min mens och eftersom läkaren sa att det betyder att kroppen är åerställd så är det bara att köra på när knoppen är som den ska oxå...för min del känns det rätt att börja så fort som möjligt...Just nu känns det faktiskt som om jag ser lite ljus i tunneln...men de kommer att få räkna med att ha mig rännande för att göra en massa ultraljud nästa gång kan jag lova

  • Svar på tråden fick väl inget riktigt svar...
  • Stark Längtan83

    sänder dig en varm kram.. ibland får man bara inte svar på alla frågor man har.. fick inte vi heller. hans hjärta slutade bara att slå.

Svar på tråden fick väl inget riktigt svar...