• 3barn

Dansmatta

Här är en som brukar dansa som en dåre :)
    Det är bådde kul och så känns det att det tar på kroppen också. Har för tillfället laggt det på hyllan då jag har fått foglossning men tänker börja igen når bebben kommit.
    Jag köpte även ett barn spel " djungelboken " där dom ska dansa sig igenom spelet,bra mycket bättre änn att bara sitta framför tv.

• 3barn

Jag brukar mest spela "Dancing stage fever" till ps2.Är super kul.......
    På det spelet ser man också hur mycket kalorier man gör av med.Jag gillar låtar med fart i,det brukar variera vilka jag har som favoriter ,men tar man dem med mycket fart i så blir det ju svårare.Det är ju tur att ingen ser mig :)

Det låter svårt det där i usa. I kina eller japan har jag sett att dom har som tränings ställen med dansmattor då också med Eye Toy(karaoke vet jag inte).

Har även sett att det ska finnas en dansmatta till game cub (nintendo), där man kan dansa som super mario.Skulle nog vara kul för barnen och deras barnsliga mamma :)

Jag är i vecka 29,har precis 80 dagar kvar till bf.Känns som en hel evighet.

• 3barn

ja köper man en matta till ps2 passar den alla spel till ps2.
    Är verkligen värt att prova :)

• 3barn

Mi na

Jag har aldrig provat en arkadmaskin ,vad är det?? Är det kul??
    Vi har lånat en Eye Toyen så jag kanske skulle ta och prova medans vi har den hemma.Får ta någon lugnare låt och göra det en "bra dag".
    Karaoke har vi inte till ps2,vi har en som är fristående.Det kanske funkar det med???? I såfall kommer det också att låta fördj***igt ,stackars grannar!!!!!!

Svar på tråden Dansmatta