• aktuelle

Dansmatta

i asien är dansmattorna en stor grej, det finns även andra former, tex där man ska spela trummor :) om man går till en arcade (spelhall) så hittar man en svettig dansare som står där och dansar som om det vore ingenting! det kan vara en miljard pilar som sveper förbi. min favvolåt är en av dem asiatiska, den heter nog japan och är växlande i tempo, först snabb som attan, sedan lugnare och sen börjar det om igen. mattor finns att köpa från bland annat www.webhallen.com

• aktuelle

det var något av syrrans spel borta i australien, ska fråga henne vad det heter för jag kommer inte ihåg.., kan ha varit någon av ddr's orginalspel. appropå arcade spelen, jo man måste stampa mycket hårdare...dem är inte lika känsliga som mattorna, det gör ju att man inte hinner lika många steg

• aktuelle

jag har nå brevpapper med "chingrish", det är så otroligt fult hur dem stavat :D

• aktuelle

vad menar du med 8-fötters låt?

• aktuelle

3000, jikes nej. Dem jag vet kostar mellan 200-500 kr

• aktuelle

mina har fungerat bra, var jättebilliga. De är som nå plastigt tyg som drar åt sig allt damm dock :/ och så luktar dem fortfarande nyplast, men dem funkar iaf toppen :D

• aktuelle

hur skulle det gå att spela om man kopplade dem till tvn? :S

Svar på tråden Dansmatta