Jag är sjuk i matmissbruk...
Och jag vet inte ens vad Effedrin är, men berätta gärna.
Nu, nattinatt!!
Hej på er igen! TS här.
Tråden har fått en vinkel där jag inte trivs. Ni får gärna använda tråden och disskutera vidare, jag nöjer mig med det som är.
Jag vet att jag är sjuk. Jag står i kö för vård, har stått i ca 5 månader och kötiden är upp mot 18 månader i värsta fall. Jag ska dock ta kontakt med min läkare (som skrev remissen till vården) och be om att få komma på ett besök för att prata om tidsaspekten.
Som sagt, jag smiter inte undan för att jag lämnar tråden. Jag vet att jag är sjuk och att det sitter i HUVUDET på mig. Spelar ingen roll för mig vad ajg har hemma i skåpen elelr vilken diet jag äter efter, jag överäter ändå!! Jag behöver annan hjälp.
Frid vare med Er! Kram
Oj! Har denna gamla tråd vaknat till liv? Va roligt, eller vad man säger.
Idag, 4 1/2 år efter att jag startade tråden så kan jag säga att mitt liv ser annolunda ut!
Jag hade vid TS ett BMI på ca 51, var sjuk och fick till slut komma i vård. Det tog tid. När jag väl kom fram till viktenheten så hade de upphört med den nämnda KBT-programmet. Jag hade då gett upp allt och sa ja till operation.
För lite drygt ett år sen så genomfördes en GBP-operation på mig. Jag ångrar INGET!!
Idag är BMI ca 28 och mår som en PRINSESSA! Mitt liv är bara för härligt!
Har ytterligare 1 år på mig att komma ner lite längre, men jag är nöjd som det är!
Love the life again!