Love83 skrev 2010-08-16 17:29:43 följande:
Ho ho hoppar in här nu har skrivit tidigare i tråden mn har nu gjort om kontot lite mer anonymt
Jo har ju 4 döttrar innan och nu planerar vi en 5:e igentligen 6:e då vi miste en son i vecka 21 men hoppas iaf på en 5:e levande barn och har såklart en extra önskan om en pojke.
Läste lite på ingender.com har försökt enligt shettels metoden, hade ägglossning i torsdags kväll och maken hade hållt sig i ca 4 dagar,vi sexade direkt när ägglossningstestet gav utslag då maken inte orkade vänta
jag sköljde iaf slidan med bakpulver blandat i vatten detta skulle iaf gynna pojk spermierna enligt ingender.com sidan. Men kan ju säga att det kändes lite konstigt men får väll se hur det blir och om det ens blir något men håll tummarna för oss.
någon som vet när ett befruktat ägg brukar fästa i livmodern är de ca 7 dagar eller?
skrållan superfin mage du har :)
det är föressten jag som är coolasupermamsen här på fl om ni är nyfikna. är anonym just här då jag inte vill att de jag känner ska snoka :)
Bakpulver där lät lite som en bakning, vet dock inte om jag hade vågat mig till något sådant därnere.. =)
men vad gör man inte??
Ja kan säga att jag har 2 pojkar å 1 i magen, å vi sexa såhär-
pojke 1: vet inte, de blev när de blev efter p-stopp å vi ville ha barn.
pojke 2. varannan dag sex till dag 14, sen var 3.e. Missionären (EJ orgasm)
Pojke 3 (i magen) dag 10, dag 13& dag 14 BARA efter mensen som sluta på dag 12 typ. bakifrån (Ej orgasm)
Så jag tror inte på att man ska ha sex mycket/lite för tjej/kille... eftersom jag gjort lika.
Samma med ställning o orgasm.
De enda som varit lika me de senaste 2 (antagligen) så är de sex nära äl.. SÅ jag tror mer på att ha sex nära äl.. SEN kan de ha betydelse me ph-värdet o massa andra saker. (men utifrån våra metoder o vad som sägs så blev våra resultat så)
Angående ägget fäster - enligt hon som gjorde ul (en annan än me mina 2) hon som förlöste första, sa att Fast jag vet när äl skedde (hade äl-test + tempade) så kan bf variera med 1 vecka. Enligt mig så va bf 4-6 januari, de kunde inte va tidigare.. men enligt ul så va bf 31 dec =))
hon sa att det beror på hur lång tid de tar me allt o de vet ju ingen, dvs. hur lång tid innan ägg å spermie smälter samman. sen när de fäster så går de superfort sa hon. O de e väl de som de gjort åt mig, gått fort, iom att bf blev tidigare än enligt "min" räkning av mens o äl. =)
Du får gäääärna lämna några tips om tjejbakning, är VÄLDIGT intresserad