rimi skrev 2010-10-13 08:42:38 följande:
hej alla, ville uppdatera er med att jag bkivit 3 barns mamma,,,vi har fått triss i tjejer. princessan kom i torsdags och är helt underbar,förlossningen gick över förväntan trots att jag har hört om katastrofförlossningar vid tredje barnet. Vi bakade ju kille egentligen hade sex på äldagen samt morgonen efter med detta hjälpte inte och jag vill bara verkligen hålla med om alla som skrivit att det egentligen inte spelar roll vilket kön barnet har när det väl ha kommit ut, så känns och kändes det när jag fick upp henne på magen. Sen är det ju en liten sorg att jag troligtvis inte kommer bli en pojkmamma fast jag så gärna önskar det, tre barn är vi nog nöjda med i vår familj.
Önskar er alla här inne lycka till med magar och bebisar, kommer komma tillbaka och läsa era inlägg precis som jag gjort tidiagre
Kram
Grattis rimi!! Jag vet din känsla om samma kön på alla barnen. jag väntar nämligen triss i pojkar, o man vill ju gärna bli flickmamma också.. vi får se om de blir så nångång eller inte.
men STORT GRATTIS, oavsett så är det fantastisk upplevelse när man föder fram ett barn =)