Vi som försöker att få en flicka eller en pojke
Hoppade helt ÄL metoden eller så ska jag inte säga för vi starta några dagar innan ÄL och körde på till några dagar efter. Sen åt jag tranbärstabletter inte max dos utan 2 om dagen och sen drack jag ett glas tranbärsdricka om dagen för jag trodde jag hade UVI med + bisolvon morgon + kväll under ÄL

Så ni helt enkelt sexade från innan äl å varje dag till efter äl? tog du 2st tranbärstabl om dagen Bara, somliga skriver 2tabl 3ggr/dag.. ? Vad kostar en ask sånna o hur många är de i asken?
jag har sagt, eller vi då vi sagt att Om vi ska försöka på flicka sen.. (3e pojken i magen nu) så sa ja att ja kan testa varje dag med äl-test o sexa varannan to m man får utslag, då sexar man ingenting. då blir de sex antingen 3 eller 4 dagar (beroende på när testet slår till + och om man sexa dagen innan de eller så.
SEN tänkte ja testa med tranbärstabl isf (hur många vet jag inte alls, men vill gärna ta de som är lämpligt, som sänker ph men gör så dem klarar det, dvs ökar flickchanserna. Bisolvon vet jag inte om vi ska testa isf? De sägs ju funka om man tar de lite innan själva sexet, så man behöver väl inte ta de på morgonen om man ska sexa på kvällen?
Mycket frågor hihi, men intressant =)))
Grattis till flickan iaf!