-
En gång vid det tillfälllet, men sen tror jag vi hade det ca 3 dagar innan själva bakar-dagen oxå!LindaLampa skrev 2010-02-25 10:08:22 följande:En till fråga: hade ni sex flera gånger eller endast en gång?
-
Är alla ni som gått på KUB över 35? Räknar de på året man är född eller när man har sin födelsedag? Hörde att det var mycket dyrare om man e under 35. Och jag fyller 35 i år...
-
Har du fått betala 1500 eller ngt liknande då?Lilla Fjun skrev 2010-02-25 16:22:47 följande:
-
Det var billigt, du bor inte i Uppsala antar jag...
-
Här kan man få lite info om vad som gäller för KUB/NUPP i de olika länen!
http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=193903 -
Grattis humlansbebis! Vad roligt
Vilka "trix" var det du körde med nu då?? -
ÄlsklingsAdam skrev 2010-03-12 11:02:30 följande:Oj, åhh så roligt! Dubbel lycka som sagt...
Var det du som åt dubbla doser folsyra eller var det någon annan här inne? -
Jag var på VUL idag (vecka 8+0) och såg ett litet hjärta som tickade
Fick med mig en så himla fin bild, ska försöka lägga upp den senare..
Han som gjorde ultraljudet sa att fostret var lite större än det är på 8+0 och flyttade fram mig några dagar, men sa också att killar och tjejer växer lite olika vid den här tidpunkten och att det därför kunde vara en liten kille som var lite större istället. Nu är jag exakt säker på när jag hade ÄL, så datumet borde stämma. Så då är det kanske en liten kille ändå.
Är det någon annan hör som varit på tidigt VUL och som haft lite större foster vid den här tidpunkten och fått kille? -
Åhh så kul!! Hoppas det är så!Karpen skrev 2010-03-16 19:43:53 följande:Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Va roligt!!!!Jag var på UL idag. Jag vet inte rikitigt om jag ska tro på det här, men gynläkaren tyckte inte han såg en snopp. Utan han trodde det var en tjej.Ska man våga tro på detta? Är i vecka 17.
Känns lite sådär för mig att få reda på redan i vecka 9 att det förmodligen skulle kunna vara en kille igen... vi måste verkligen inte kunna göra tjejer i den här familjen.. -
Vi kommer nog att höra efter könet på RUL o sen kanske göra ett 3D ultraljud. Men nu känner jag mig så säker på att det är en kille efter mätningen på VUL i v 8-9, om han säger att killar växer fortare så är det väl så :(lajm skrev 2010-03-17 20:28:47 följande:Skrållan - om känslan säger flicka så är det säkert så. Håller tummmar. LukasoViktorsmamma - ska ni göra ett köns UL sen? MCH - Tackar.. och grattis själv också!Karpen - Grattis, det är säkert en liten flicka nu. Om man bor i Stockholm län - får man då göra köns UL? Nån som vet?