Hacka mail
Hej!
Är det lätt att hacka någons mail? Tror någon hackat min.. och bytt lösen. så jag undrar hur jag gör för att hacka mig in i den igen? hehe.. någon som vet hur man gör?
Hej!
Är det lätt att hacka någons mail? Tror någon hackat min.. och bytt lösen. så jag undrar hur jag gör för att hacka mig in i den igen? hehe.. någon som vet hur man gör?
hade jag väl inte bett om hjälp heller
Jag har inge alternativ epost men har en hemlig fråga, men den är borttagen av ngn konstig anledning.
Oavsett vad så suger ju hotmail som mail ändå, byt till något bättre, typ gmail.
Sambon har samma problem, han har varit i kontakt med kundtjänst 2 gånger nu (fått svar inom 24 timmar), men dom kan fortfarande inte hjälpa honom. Han fick fylla i något formulär om vad det fanns för olika mail på kontot, vilka som fanns i adressboken osv. Sin hemliga fråga minns han inte, o får inte se den heller så därför kan han inte svara på den.
Hur som helst så får han hela tiden till svar att det är för lite uppgifter, trots att han räknar upp hur mycket som helst som ska finnas där.
Så det verkar inte som att man får så mycket hjälp ifrån kundtjänst.