Hacka mail
Hej!
Är det lätt att hacka någons mail? Tror någon hackat min.. och bytt lösen. så jag undrar hur jag gör för att hacka mig in i den igen? hehe.. någon som vet hur man gör?
Hej!
Är det lätt att hacka någons mail? Tror någon hackat min.. och bytt lösen. så jag undrar hur jag gör för att hacka mig in i den igen? hehe.. någon som vet hur man gör?
ddum Nej jag menar inte för viktiga avtal precis utan som mail över huvud taget, iaf. har de lite minne på sina konton, hotmails tar ju "slut" direkt, dessutom stängs kontona ned vid inaktivitet.
OK allvarligt, vem använder Hotmail för företagskorrespondens? Har ni ingen mailserver eller vad?
c0ol Om man säger så här jag har ofta skickat mail till hotmail konton och fått till svar "inboxen är full".
Final-Recipient: hotmail.com
Action: failed
Status: 5.2.2
Diagnostic-Code: smtp;552 5.2.2 This message is larger than the current system limit or the recipient's mailbox is full. Create a shorter message body or remove attachments and try sending it again.
Tjejen i fråga hade full inbox.
Var inte särskilt långt mail, men tjejen i fråga påstod att boxen var full, ingen aning, inte mitt konto. Slutade själv använda hotmail flera år sedan. Gillade aldrig riktigt det kontot.
Om det är obegränsat borde man väl inte få mail om att den är full?
Marlean: Skill på "obegränsat stor brevlåda" och "obegränsat stora mail".
Men om du har blivit hackad så kontaktar du kundtjänsterna. och jag tvivlar på att du har blivit hackad du vill nog bara hacka någon annan.