• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • Flickanx2
    "Hon äter upp mina Liljor, dumma kossa!", utbrast jag.
    Hon tog inget notis om det utan fortsatte lugnt lomma iväg till Dahliorna.
    Stannade till vid mitt kaffebord och jag efter... på behörigt avstånd.
    Hon verkade tycka det var dåligt att jag inte dukat med de vackraste kaffekopparna. "Inte varje dag de får så fint besök!", verkade hon tänka.
  • Flickanx2
    Jag var fem år och satt i köket hos farmor, älskade vara där. Minns inte vad hon sa, inte mycket av vad hon gjorde. Vad jag däremot minns är stämningen i hennes kök.
    Satt bara där... och "lyste". Hon fick mig att "vara med", omsluten av värme.
    Var fick dig att känna så? Kan du frambringa den känslan idag? Det kan jag:
    http://ekdungen.blogspot.se/

• Flickanx2

Mina långväga rötter kommer från Malta (och nä, vi tänkte inte på det när vi döpte honom;). Där finns det vatten och sten, vilket är i princip allt vad hela ön består av. Förutom huvudstaden som är döpt efter mig (skojjar... men döpt efter en förfader är den). Kan det det ligga djupt rotat i mig att älska vatten och sten? Fånig tanke kanske men ibland undrar jag faktiskt...

ekdungen.blogspot.se/

Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2