• Nathalie Flisbäck

Bjud in din blogg Del 2

♥ Vad har du bloggat om idag?! ♥

Snabbt gällande regler:

Istället för att tillåta massor av likadana trådar som endast går ut på att alla länkar till sin egen blogg startas denna samlingstråd och alla övriga stängs.

Använd alltså denna för detta ändamål. Nya som startas kommer att plockas bort och hänvisas hit.

Vi vill samtidigt passa på att påminna om villkoren kring blogglänkar gällande reklam och marknadsföring.

Det är inte tillåtet att (i forumet) länka till en blogg som man har ekonomisk vinning av. Det kan handla om att man t.ex. har annonsering på sin blogg, att man har bloggen som webbutik för saker man säljer, eller att bloggen ligger hos en blogghost där man tjänar på antalet besökare.
    Ett exempel på blogghost där man tjänar pengar på antalet besökare är metrobloggen, därför är det inte tillåtet att länka till sin metroblogg i foruminlägg eller i sidfoten på inlägg.

Del 1 hittar ni HÄR.
  • Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2
  • Petronella01

Dags för morgondagens kvällsmat : Mild Currygryta

På ”Veganism för ett djurvänligt och ekologiskt sätt att leva”. Läs gärna mina övriga texter och intervjuer.

If you´re not part of the freaks, you´re part of the boredom
  • Petronella01

Smarriga fyllda paprikor a la Post Punk Kitchen

På ”Veganism för ett djurvänligt och ekologiskt sätt att leva”. Läs gärna mina övriga texter och intervjuer.

If you´re not part of the freaks, you´re part of the boredom
  • Hickupp

Det är ju möjligheten att få välja det liv man vill leva som är så fantastiskt och det uppnår man genom personlig assistans. Det är viktigt att lyfta fram det nu när politiker, tjänstemän och media tävlar om att peka ut oss brukare som fuskare och överutnyttjare av vår assistans. Kristina om sitt familje- och yrkesliv som hon får ihop med hjälp av sin personliga assitans. Med assistansen kan hon vara så vanlig som hon vill, istället för att vara tvungen att välja bort famileliv eller sitt yrke eller båda två, på grund av att hon har ett omfattande funktionshinder.
       http://goteborg.ungarorelsehindrade.se/2012/10/01/personlig-assistans/

• Baby Doll

Imorgon ska jag skola in mina grabbar på 2 1/2 år på förskola eftersom min läkare ordinerat mig att VILA! (Är gravid)
    Har ångest och känner mig rätt så rutten... Jag hoppas att dom ska trivas där!

Svar på tråden Bjud in din blogg Del 2