Autism - länktips, behandlingsmetoder osv 7
Kul om det blir en träff, håller ögonen öppna efter dag och tid.
Jag vill också tacka för en jättetrevlig lunchträff! Blev dessvärre dunderförkyld och har varit nere för räkning i flera dagar, hoppas ingen av er andra fick det. Jag fick åka direkt hem efter lunchen och inta sängläge, hua. Vad jag glömde att säga eller snarare tipsa om var Amy Yaskos forum. http://www.ch3nutrigenomics.com/phpBB2/welcome.html Snabbt registrerar man sig och sedan finns det mycket intressant att läsa där, vare sig man följer hennes protokoll eller inte. Tex. många bra tips för magen såsom vad man kan göra åt jäst, parasiter och bakterier. Det allra bästa är att man kan fråga om beteende, tillskott eller vad som helst och man får svar oftast inom några timmar av flera andra rutinerade föräldrar. Finns också en bra sökfunktion så man kan läsa andras frågor och svar över just det man själv undrar, vi är verkligen många som går igenom samma sak. Fick för några dagar sedan sonens genanalys, mycket intressant och jag förstår nu bättre varför han har vissa beteenden och svårigheter. Jag vet också precis vad han behöver för tillskott och i vilken ordning. Nu känns det äntligen som vi har hittat rätt väg. Hoppas kunna komma på BAN-träffen, kanske ses vi där. Nu ska jag gå ut i solen.