kaffemamma skrev 2010-05-04 21:04:24 följande:
oh, det där med teflonet måste jag också ta tag i...vattenrenaren vi har är denna:
www.espring.com/English/products/doc8055.aspx... Jag undersökte aldrig marknaden, mina föräldrar hade redan en sån och svärmor och mamma kom med en sån helt enkelt. Det säljs via hemförsäljning, vill du ha just en sån så kan du inboxa mig. Dyr, flera tusenlappar tror jag. Tar stor plats på diskbänken. Men efter ett år väger filtret ett kilo... partiklar den rensat bort. Finns säkert massa andra sorter. Betydligt billigare hade tex elsa black widow - om du söker på hennes blogg så hade hon länkar till tillverkaren: googla blogg + urkraft.
Kaffemamma: Tack för svaret! Vill också tacka för tipset längre bak i tråden om dr Buckleys bok "Healing our autistic children". Den är en av de bästa böcker om biomedicinsk behandling av autism jag läst.
En annan fråga: visst hade du eller sonen varit hos en osteopat som var bra? Kan du inboxa mig vad h*n hette, eller svara i tråden om du hellre vill.
För alla som vill veta mer om enzymbehandling så finns en intressant bok som jag läser just nu:
"Enzymes for Autism and other neurological Conditions" av Karen DeFelice.