• Niveaa

MÄN

Vad är det för fel på män i date sidor?
    det kryllar av idioter?
    Fortsätter det i den här stilen tänker jag fortsätta vara singel ytterligare några år.

tex:
    Jag sitter och har en vanligt samtal med en trevlig kille. 30+
    vi pratar utbildning boende barn osv.
    sen frågan han mig hur länge jag varit singel.
    Säger snart ett år.
    och får kommentaren:
    Hur klara man sig ett år utan en stor härlig kuk?
    Saknar du inte knull?

öhh say what?
    trevliga killar som helt plötsligt tappar sugen på att lära känna en människa.
    Betende,: ja men nu vet jag hur gammal du är ska vi knulla nu eller inte alls? bestäm dig. orkar inte sitta här och lägga energi på någon som inte tänker släppa till.

Jag tror jag tänker ta mina chanser i ett lesbiskt förhållande om mina alternativ ser ut så här hahaha

• Svar på tråden MÄN
  • PerG

De kanske resonerar att det är enklare att slänga ur sig ett gäng "vill du knulla"... nån kanske nappar till slut? ;)...

En gång i tiden när jag nätdejtade så fastnade min fru för mig (även om det tog ett tag sedan innan vi sen blev ett par)... jag var tydligen den enda som inte hade frågat något om hur hon såg ut, och det gjorde henne intresserad... ;) 

Dock ska tilläggas att min bror, som nätdejtat på sistone, berättade att kvinnor >40 tydligen är precis så som de män du råkat ut för, så det är inte bara män som är såna... ;)

• Niveaa
    PerG skrev 2010-02-16 23:11:21 följande:
    De kanske resonerar att det är enklare att slänga ur sig ett gäng "vill du knulla"... nån kanske nappar till slut? ;)... En gång i tiden när jag nätdejtade så fastnade min fru för mig (även om det tog ett tag sedan innan vi sen blev ett par)... jag var tydligen den enda som inte hade frågat något om hur hon såg ut, och det gjorde henne intresserad... ;)  Dock ska tilläggas att min bror, som nätdejtat på sistone, berättade att kvinnor >40 tydligen är precis så som de män du råkat ut för, så det är inte bara män som är såna... ;)
    Jo men det hade varit bättre med ett rakt hej vill du knulla så kunde jag avfärda det på engång.
    Än att först "orka" vara normal i ca 20 min sen kommer idioten fram.
  • AnnsoPannso

Tycker män överlag är lite underliga Ja man kanske skulle satsa på en tjej istället.

• Änglalik86
    Niveaa skrev 2010-02-16 23:03:37 följande:
    Vad är det för fel på män i date sidor? det kryllar av idioter? Fortsätter det i den här stilen tänker jag fortsätta vara singel ytterligare några år. tex: Jag sitter och har en vanligt samtal med en trevlig kille. 30+ vi pratar utbildning boende barn osv. sen frågan han mig hur länge jag varit singel. Säger snart ett år. och får kommentaren: Hur klara man sig ett år utan en stor härlig kuk? Saknar du inte knull? öhh say what? trevliga killar som helt plötsligt tappar sugen på att lära känna en människa. Betende,: ja men nu vet jag hur gammal du är ska vi knulla nu eller inte alls? bestäm dig. orkar inte sitta här och lägga energi på någon som inte tänker släppa till. Jag tror jag tänker ta mina chanser i ett lesbiskt förhållande om mina alternativ ser ut så här hahaha
    Börjar oxå undra vad det är för fel på människor (både killar och tjejer) börjar kännas som att den här världen bara handlar om sex =/

Skamliga förslag och långa samtal där killar använder falsk marknadsföring av sig själv bara för att dom  tror att dom ska få sex är f*n det värsta som finns...

Och något som inträffar för mig hela tiden är att killarna lägger benen på ryggen och springer så fort dom hör att man har barn =/ vad är det som är så läskigt med det,jag söker ju lixom inte efter en ny "pappa", jag söker efter kärleken!
  • curiosa

Håller med dig, vad är det med folk???

Har oxå vart ute på div forum/sajter och man slutar aldrig att förvånas.

Just detta att först va trevlig och "normal" för att sen helt plötsligt vända.
    Lika bra att ställa frågan direkt så jag bara kan ignorera.

• PappaMajki

sen ska ni verkligen inte dra alla över en kam. jag har letat "kvinna" länge.. men bara råkat ut för denna typen du skriver om.. fast kvinnor då..

• Niveaa
    PappaMajki skrev 2010-02-17 15:49:22 följande:
    sen ska ni verkligen inte dra alla över en kam. jag har letat "kvinna" länge.. men bara råkat ut för denna typen du skriver om.. fast kvinnor då..
    Självklart är inte alls så här.
    Men när majoriteten man pratar med är kompletta jubelidioter så blir det lätt att man tappar tron på att det finns vettiga människor där ute.
  • Amanda85

Vilken flashback jag fick nu... innan jag blev tillsammans med sambon hängde jag på div. datingsidor och man blir rent utav förskräckt över hur "fräcka" folk faktiskt är. Huh!

Men det finns en del guldkorn även där, även om de är svåra att hitta.

• Lejonninnan

Precis som på krogen alltså!

För några år sedan var jag ute på nattklubb med ett gäng. Började prata o dansa med en kille som verkade mycket trevlig, snygg mm. Helt appropå så frågade han om jag tänkte följa med hem efter stängning... (flera timmar dit) "bara så jag vet om jag behöver lägga ner mer tid här" ..... jag började gapskratta, skrattade så tårarna sprutade...  och inte la han ner mer tid på mig kan jag säga!

Ja, vad säger man?

Svar på tråden MÄN