• Niveaa

MÄN

Vad är det för fel på män i date sidor?
    det kryllar av idioter?
    Fortsätter det i den här stilen tänker jag fortsätta vara singel ytterligare några år.

tex:
    Jag sitter och har en vanligt samtal med en trevlig kille. 30+
    vi pratar utbildning boende barn osv.
    sen frågan han mig hur länge jag varit singel.
    Säger snart ett år.
    och får kommentaren:
    Hur klara man sig ett år utan en stor härlig kuk?
    Saknar du inte knull?

öhh say what?
    trevliga killar som helt plötsligt tappar sugen på att lära känna en människa.
    Betende,: ja men nu vet jag hur gammal du är ska vi knulla nu eller inte alls? bestäm dig. orkar inte sitta här och lägga energi på någon som inte tänker släppa till.

Jag tror jag tänker ta mina chanser i ett lesbiskt förhållande om mina alternativ ser ut så här hahaha

• Svar på tråden MÄN
  • Änglalik86
    Lejonninnan skrev 2010-02-17 23:55:59 följande:
    Precis som på krogen alltså!För några år sedan var jag ute på nattklubb med ett gäng. Började prata o dansa med en kille som verkade mycket trevlig, snygg mm. Helt appropå så frågade han om jag tänkte följa med hem efter stängning... (flera timmar dit) "bara så jag vet om jag behöver lägga ner mer tid här" ..... jag började gapskratta, skrattade så tårarna sprutade...  och inte la han ner mer tid på mig kan jag säga!Ja, vad säger man?
    ja shit alltså vilja j*vla idioter det finns!!
    Inte undra på att det är så svårt att hitta kärleken =/
  • Ylvis

Det här var en kul tråd jag hamnade i.... {#lang_emotions_laughing} Håller med om en hel del, de är allt lite underliga de där männen...

• Niveaa

Jag har mina barn på heltid.
    Hade surrat länge med en kille som var jätte trevlig.
    bröt mina regler och bjöd hem honom när barnen sov,
    Inte annat än att titta på en film och surra lite, det var på en veckordag.
    han var jätte trevlig och vi hade trevligt.
    på lördagen ringer han mitt i natten, duuu jag är på väg till dig nu, jag fixade skjuts från korgen.
    Jag: öhh ja då är det bara be han vända och köra dig tillbaka då.
    Han: men jag betalade han ju för att köra mig till dig.
    Jag: du skulle kanske ha ringt mig och kollat upp om det var okeyförst,
    kl är 2 jag ligger och sover och har junior brevid mig.
    Vad hade du väntat dig? du vet att jag har barn.
    Han: (skit sur) men vad fan då måste jag ju betala in mig igen.

????? vad hade han väntat sig, en film kväll och att han kan komma hit och nuppa bara för att han är full och kåt?
    Han bad om ursäkt dagen efter men jag har inte pratat med honom sen dess.

Just det här med att man har barn verkar inte gå in i huvudet på folk även om man upplyser dem om det.

• Eliana
    Niveaa skrev 2010-02-18 21:34:35 följande:
    Jag har mina barn på heltid. Hade surrat länge med en kille som var jätte trevlig. bröt mina regler och bjöd hem honom när barnen sov, Inte annat än att titta på en film och surra lite, det var på en veckordag. han var jätte trevlig och vi hade trevligt. på lördagen ringer han mitt i natten, duuu jag är på väg till dig nu, jag fixade skjuts från korgen. Jag: öhh ja då är det bara be han vända och köra dig tillbaka då. Han: men jag betalade han ju för att köra mig till dig. Jag: du skulle kanske ha ringt mig och kollat upp om det var okeyförst, kl är 2 jag ligger och sover och har junior brevid mig. Vad hade du väntat dig? du vet att jag har barn. Han: (skit sur) men vad fan då måste jag ju betala in mig igen. ????? vad hade han väntat sig, en film kväll och att han kan komma hit och nuppa bara för att han är full och kåt? Han bad om ursäkt dagen efter men jag har inte pratat med honom sen dess. Just det här med att man har barn verkar inte gå in i huvudet på folk även om man upplyser dem om det.
    Ha ha ...jag skrattar när jag läser, he he...ni är roliga tjejer   jag är inte förvånad alls av det man läser , ja det finns verkligen killar som kan få en att skratta i timmar efter deras sjuka självgoda komentarer !!!!  Heja alla självständiga och goa tjejer   bara för man är ensamstående singelmamma betyder det inte att man ÄR desperat  .  Kram till Er alla mammor
  • Sebastian04

Hejsan,
    Ja såna saker har de sagt till mig oxå på dejtingsidor så det har blivit att jag aldrig har träffat nån från nån sådan sida. Och även lagt ner nätdejting.

• Snowman

här har ni en singel kille :) är något trött på internet dejting .

• Niveaa
    Snowman skrev 2010-03-02 19:02:24 följande:
    här har ni en singel kille :) är något trött på internet dejting .
    Det funkar inte så bra för er karlar heller då antar jag..
  • Snowman

nej man undrar vart alla kommer i från ? SUCK.. internet dejting är ju ett stort skämt. bara tjejer med bekräftelsebehov eller samla så många killar man kan på sin msn ..haha  ja jag ger upp.. verkar inte vara så enkelt att hitta sig ett kärleksfullt familjeliv . .

• CathrinS

Nä.. dejtingsidorna börjar jag med ge upp :/ Men samtidigt kan jag känna att hur sjutton sak man träffa ngn då som ensamstående heltidsmamma?? Kommer juh aldrig ut..

Men less på att lägga ner ALL denna energi som går åt till alla dessa idioter.. o ändå skriver man i sin profil väääldigt utförligt att man e seriös o har barn o  vad man vill ha.. Men ändå är det en massa idioter som skriver... att de orkar!!

• Niveaa
    CathrinS skrev 2010-03-02 23:15:42 följande:
    Nä.. dejtingsidorna börjar jag med ge upp :/ Men samtidigt kan jag känna att hur sjutton sak man träffa ngn då som ensamstående heltidsmamma?? Kommer juh aldrig ut.. Men less på att lägga ner ALL denna energi som går åt till alla dessa idioter.. o ändå skriver man i sin profil väääldigt utförligt att man e seriös o har barn o  vad man vill ha.. Men ändå är det en massa idioter som skriver... att de orkar!!
    Jag tycker man oftast stöter på två typer.
    som ensamstående mamma.
    Unga killar som får panik och tror att eftersom jag pratar med dig nu så kommer jag vara pappa inom loppet av en månad.

Eller de mederåldersmän som gnuggar "händerna" och tänker enstamstående mamma= desperat behov at sex.
Svar på tråden MÄN