MÄN
Niveaa skrev 2010-02-18 21:34:35 följande:
Jag har mina barn på heltid. Hade surrat länge med en kille som var jätte trevlig. bröt mina regler och bjöd hem honom när barnen sov, Inte annat än att titta på en film och surra lite, det var på en veckordag. han var jätte trevlig och vi hade trevligt. på lördagen ringer han mitt i natten, duuu jag är på väg till dig nu, jag fixade skjuts från korgen. Jag: öhh ja då är det bara be han vända och köra dig tillbaka då. Han: men jag betalade han ju för att köra mig till dig. Jag: du skulle kanske ha ringt mig och kollat upp om det var okeyförst, kl är 2 jag ligger och sover och har junior brevid mig. Vad hade du väntat dig? du vet att jag har barn. Han: (skit sur) men vad fan då måste jag ju betala in mig igen. ????? vad hade han väntat sig, en film kväll och att han kan komma hit och nuppa bara för att han är full och kåt? Han bad om ursäkt dagen efter men jag har inte pratat med honom sen dess. Just det här med att man har barn verkar inte gå in i huvudet på folk även om man upplyser dem om det.