pops70 skrev 2010-03-03 16:01:14 följande:
Jag är alltså också singel om nu det spelar någon roll, och tro mig, min situation är inte särskilt avundsvärd. Jag lovar. Kan garantera dig att jag ha i så fall betydligt större anledning till bitterhet än att råkat ut får några snuskgubbar på en datingsite. Nej, jag brukar inte fråga sådana saker så jag känner mig inte alls träffad. Och ja, jag tycker det är dålig stil och vi övriga får lida för det. Men vad som är frapperande är att många av er är väldigt gnälliga och faktiskt låter lite bittra i synnerhet med tanke på att ni knappt är torra bakom öronen. Hur ska ni då låta när ni är runt 40 vilket är min målgrupp när det gäller eventuell framtida partner.
Men hörru..tycker allt DU låter lite bitter, o det brukar du väl inte vara...
O torr bakom öronen e jag då allt, som du vet, o åren springer iväg för mig då jag helst hade velat ha fler barn,..
o ja... efter över 1½ års dejtande med huvudsaklig målgrupp från dejtingsidor så blir man rätt less på att tyvärr den stora delen utav dem beter sig just så som vi klagade på.. o det e väl inte så konstigt om man tycker det e störande o jobbig när man försöker lägga energi på ngn attd ela livet med men den mesta energin går åt till karlar som låtsas vara vettiga o vilja det samma som man själv vill, men sen visar sig vara just sådana som vi beklagat oss över..
O ärligt talat..varför ska man inte få klaga lite över ngt som vi uppfattar som ett egmensamt problem, ett hinder som vi alla stött på o tycker är ledsamt o energikrävande.. Är det SÅ fel att släppa ut lite utav den frustration och besvikenhet man känner över att om o om igen stöta på denna typ av man då man själv ger allt? Är inte det vettigt att ventilera sig lite då o hitta likasinnade och få en chans att peppa varandra?? Varför skulle det betyda att jag e bitter???