• pops70

MÄN

Är detta bittra kvinnors tråd?

Det finns nog vettiga personer till er därute, ni får ha lite tålamod.
    För egen del resulterade mitt förra försök med internetdating i ett 8-årigt förhållande, två barn, giftermål och hus.
  • pops70

Jag är alltså också singel om nu det spelar någon roll, och tro mig, min situation är inte särskilt avundsvärd. Jag lovar. Kan garantera dig att jag ha i så fall betydligt större anledning till bitterhet än att råkat ut får några snuskgubbar på en datingsite.

Nej, jag brukar inte fråga sådana saker så jag känner mig inte alls träffad. Och ja, jag tycker det är dålig stil och vi övriga får lida för det.
    Men vad som är frapperande är att många av er är väldigt gnälliga och faktiskt låter lite bittra i synnerhet med tanke på att ni knappt är torra bakom öronen.
    Hur ska ni då låta när ni är runt 40 vilket är min målgrupp när det gäller eventuell framtida partner.
  • pops70

Ålder och livserfarenhet tenderar att gå hand i hand, men det är sällan något man är särskilt medveten eller i alla fall inte brukar acceptera när man är i de tidiga 20 någonting.

Ni tjejer kanske kör med telepati eller i alla fall någon avancerad form av mellan raderna-läsning?
    Kan man tolka ditt ursprungliga inlägg på mer än ett sätt?
    "Vad är det för fel på män i date sidor? 
    det kryllar av idioter? "

Börja med att läsa vad jag skriver så kan vi debattera mer sedan.

Ha det gott och lycka till med MÄNNEN!
  • pops70

Nu var det ju inte alls dig Cathrin som jag avsåg. Dessutom beror min reaktion just på den våldsamma generaliseringen.

Men jag kan väl bara beklaga mina manliga gelikars beteende och önska er bättre ycka nästa gång
Svar på tråden MÄN