Tipsa om din blogg, jag vill läsa =)
Tipsa gärna om era bloggar här, det är så himla kul att läsa =)
Min blogg: Http://LuckyShe.blogg.se
Tipsa gärna om era bloggar här, det är så himla kul att läsa =)
Min blogg: Http://LuckyShe.blogg.se
Har precis börjat på n ny blogg och uppdaterar så ofta jag hinner om allt från min hund till livet som 20åring idag. Min blogg är otroligt blandad och inget är för stort eller för litet för att vara med. Tar även emot tipps om det är något ni vill att jag ska skriva om eller fota m.m.
Ni hittar mig på
Www.nattstad.se/muminsmurf
Hej allihopa!
Börjar närma sig för oss :)
Nästa måndag ska jag på igångsättningssamtal så jag har nog 2-3 veckor kvar nu (om lillprinsen inte kommer tidigare)
En milstolpe var idag, mina tvillingpojkar fyller 4 år och då ville jag INTE ligga på BB!
Nu har vi helt plötsligt TRE 4-åringar här hemma (storasyster Vanessa är 9 månader äldre) , en 5-åring och en 1- åring :)
Hej allihopa!
Börjar närma sig för oss :)
Nästa måndag ska jag på igångsättningssamtal så jag har nog 2-3 veckor kvar nu (om lillprinsen inte kommer tidigare)
En milstolpe var idag, mina tvillingpojkar fyller 4 år och då ville jag INTE ligga på BB!
Nu har vi helt plötsligt TRE 4-åringar här hemma (storasyster Vanessa är 9 månader äldre) , en 5-åring och en 1- åring :)
Kika in för sötaste prinsen och prinsessan som ska på sin första biodejt idag!! ð???
mominthecity.blogg.se/2014/april/biodejt.html
Camilla3614.vimedbarn.se
Gravid i v 16 :)
Wiie, jag har blivit beviljad igångsättning, och har då alltså 6 dagar kvar tills vi får se våran prins!
(Fast BM trodde att jag inte skulle hinna ens komma till igångsättningen, men vi får se, senast nästa onsdag iaf ;)
*Vecka 36 + 1 idag med 6:e barnet
www.mybabydolls.blogg.se