Drömmen om Elin skrev 2010-11-05 19:49:35 följande:
Missfighter: Va snäll du är som har hjälpt din mamma med flytt. Bra träning oxå!

Va spännande med besök i zooaffären, kanske ni kommer hem med en stor spindel med lurviga ben eller nåt annat spännande djur
Hur brukar dina svängningar se ut?
Mjaa jag e den dottern som får hjälpa henne med ALLT (troligen bipolär hon med har jag kommit på efter alla år). Men klart att jag hjälper henne med saker, men det kan bli för mycket i bland. Speciellt om man flyttar i snitt en gång om året å ska ha hjälp med allt från fylla i papper, handla, flytta mm mm haha.
Mina svägningar, ja dom har jag funderat på å pratade med terapeuten i onsdags. Har analyserat ett tag å sett mönster i allafall de senaste 1,5 året eller nått.
sommaren 2008 gjorde jag slut med xet. vi/han hade precis börjat bygga ut huset från 50 kvm till 140 kvm för att vi alla skulle få plats, men jag flyttade till kommunen brevid, (taskigt! jag vet! ) fick tag på ett andrahandskontrakt på en 1:a!!
skulle få ha den under uppsägningstiden ca 2.5 månad kvar. MYCKET stressig tid då jag inte fick tag på lägenhet, tjatade på soc, bostadsbolag mm 5 dagar kvar av uppsägningen fick vi en lägenhet.
Började en praktik på ett zoo, va där mycket mer än heltid, på helger. Alltså en hypotid på ca 4-5 månader.
Sen kom smällen. våren 2009 mådde jag skit taskigt, blev inlagd på LPT (första psykinläggning överhuvudtaget) juni, juli, augusti, hösten å vintern var skit. Mars 2010 kom en vad jag tror "normal" tid fram tills nu, tror det va början på oktober nu som hypotiden kom, kommer inte riktigt i håg, men det va ungefär då jag började bli aktiv här i tråden igen. Så nu e det väl bara å vänta på smällen....hehe