• Cha90

cravings listan!

CRAVINGS!!! Låt mig höra era cravings! {#lang_emotions_laughing}
    Själv är jag just nu tokig i övermogna bananer,äpplen, ChickenNuggets, jordgubbsmilkshake, Oboy, morötter...! {#lang_emotions_heart}
  • Svar på tråden cravings listan!
  • Catox9

Hej!
    Har under en längre period varit galen i Granny Smith-äpplen {#lang_emotions_tongue_out} i övrigt har jag inte direkt varit jättesugen på något... Dricker mer vatten än vanligt och kanske har "lakritsbehovet" ökat något {#lang_emotions_wink} hihi!

//Cato

• gullunge1

haha ja har fortfarande gått o väntat på att få nåt sjukt begär efter nåt så man måste skicka ut killen o handla, men ja har inte fått nån craving =( men han e nog glad för de=)

bf 29/3-10
  • Cha90
    gullunge1 skrev 2010-02-18 19:30:10 följande:
    haha ja har fortfarande gått o väntat på att få nåt sjukt begär efter nåt så man måste skicka ut killen o handla, men ja har inte fått nån craving =( men han e nog glad för de=)
    Haha du vill gärna skicka ut honom o handla haha! Men det kanske är lite skönt att inte fått någon craving. För när jag får mina cravings o just det jag vill ha inte finns/affären kanske är stängd. då blir jag jätte grinig inte så kul alltid haha.
    Igår o idag har jag velat ha clementiner o bananer ooooh!!!
  • Blitz

I början var det lakrits, calzone pizza och coca cola.
    Sen gick det över i grönsaksstavar och dip.... MUMS

Nu är det mjölk och kellogs cornflakes.

Utöver det så slinker det ner mycket godis, försöker att sluta på vardagarna, men ja blir så grinig utan socker... =)

Blev livrädd för mat oxå, KORV i alla dess former, hade mardrömmar om korv, fick uppstötningar bara vid tanken på korv, men de gick över efter 1,5 månad o då trycker jag i mig några french hot dogs hehe {#lang_emotions_laughing}

• flemma24

Kebabtallrik med vit sås och jasminris... Så det går bara beställa från vissa ställen då inte alla har jasminris

• lilllarsson

mina cravings är lakrits och nudlar och hallonkräm med mjölk! haha och grönsaker med dipp till hahaha

• Arzozah

Granny Smith-äpplen, Blå Bands pepparsås (i tetra) tillsammans med klyftpotatis *mums* Annars är det mest frukt och grönsaker jag hittills suktat efter, men det hinner ju ändras=)

• LinneaEleonora

vet en som fick cravings på mjöl. rakt ur påsen flera gånger per dag. hon fick smyga in på toan på jobbet och äta eftersom hon skämdes :)

Svar på tråden cravings listan!