• Cha90

cravings listan!

CRAVINGS!!! Låt mig höra era cravings! {#lang_emotions_laughing}
    Själv är jag just nu tokig i övermogna bananer,äpplen, ChickenNuggets, jordgubbsmilkshake, Oboy, morötter...! {#lang_emotions_heart}
  • Svar på tråden cravings listan!
  • ElsaT
    Plly skrev 2010-07-05 15:59:50 följande:
    Jag har precis som du tappat lusten för ägg när jag blev gravid - åt massor innan för vi har egna hönor som förser oss med nyvärpta frigående ägg...men icke! Hoppas suget kommer tillbaka...
    Lustigt det där med äggen... vad kan det bero på?
  • JeppJepp
    ElsaT skrev 2010-07-09 21:03:21 följande:
    Lustigt det där med äggen... vad kan det bero på?
    För mig var det helt tvärt om, åt bara ägg någon gång ibland innan grav. 
    Men en natt i v.14 eller  15 ringde jag grannar i hopp om att dom hade ägg hemma :P
    Jag var TVUNGEN att ha kokt ägg =D

(jag fick mina ägg, vid 1 på natten ;)  
  • Mia386

Läsk.. Helst Sprite, fruktsoda eller sockerdricka :) 

Grädde, har grädde i väldigt mycket, om jag har pasta och ketchup, så har jag grädde till, super gott :D 

• bebisprat

ok, lyssna på denna då: oliver och olivspadet särskilt!!!! Geee mig!!!

• eviz08

Under första graviditeten så hade jag lite cravings i olika perioder.
    Började med vindruvor, åt upp en ask med vindruvor på under 10 minuter :)
    Sen blev det makrill, maken fick åka ut och köpa mitt i natten, kom hem med en hel kasse full
    Sen var det piggelinglass, precis när jag upptäckte att man kan köpa dom i storpack så gick den cravingen över och vi hade glass i frysen långt in när dottern var född :)

Under den här graviditeten så är det en så länge bara oboy, men vet inte om det räknas som riktig craving då jag kan hålla mig till endast ett glas om dagen....

• jinxy

Fjällfiiiiiiiiiiillll!!! Gärna med ett halvt paket start i :P

• Svarvis

Färska bär, Brämhults apelsin/blodgrapejuice, Päronsplitt och ibland saltlakrits.

Svar på tråden cravings listan!