Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Jo, jag är en manshatare.

DrKejs skrev 2010-02-26 08:56:06 följande:
    Du har helt missuppfattat ts. Det hon skriver är en plågsamt ärlig förklaring av hur hon känner det. Tror att man måste vara född kvinna för att förstå vad hon menar. Det finns ingen kvinna/flicka som inte kännt osäkerhet och tveksamhet när man ser en man/män närma sig när man går på en ödslig väg, sen om man märker att det är en kvinna som går brevid mannnen slappnar man genast av..
  • Miss Skywalker
    DrKejs skrev 2010-02-26 19:15:57 följande:
    Så du menar att män oftare blir smutskastade än kvinnor?! Det finns en anledning till att ts skrev sin ts och att den hade låtit märkligare om vi bytt ut ordet man mot kvinna. Förstår du inte skillnaden kan jag bara beklaga..
  • Miss Skywalker
    DrKejs skrev 2010-02-27 16:36:31 följande:
    Byt ut orden man mot kvinna i ts och läs den igen. Poängen ts hade blir då ännu tydligare, det här fenomenet existerar! Det har inget med att försöka smutskasta ngn att göra, tvärtom. Den öppnar upp till debatt! Din ilska gör dig trångsynt! Det enda i den här tråden som känns som uppviglare till ngt könskrig är dina aggresiva inlägg..
  • Miss Skywalker
    DrKejs skrev 2010-02-27 18:31:34 följande:

När man läser dina inlägg märker man att det man säger går in genom ena örat och ut genom det andra.. Om du stör dig så mycket på ts känslor, varför är du så hatisk själv?    
  • Miss Skywalker

Ni som blir så provocerade av att kvinnor känner rädsla/hat för män! Skulle ni kunna förklara för mig varför män står för 98%!!! av alla sexualbrott t ex? 

Med tanke på hur verkligheten ser ut så tycker jag snarare att det är konstigt att inte fler känner som ts.. 
  • Miss Skywalker
    giftgrodan skrev 2010-02-28 14:34:57 följande:
    Det är också män som är i majoritet som offer, så i så fall borde även män vara mer rädda för män.
    Offer för sexualbrott?! Skulle inte tro det..
  • Miss Skywalker
    SkåneP skrev 2010-02-28 14:47:00 följande:
    Hur ser verkligheten ut? Hur stor andel av männen är det som begår där där sexualbrotten?
    Hur stor andel av de 98% männen??? 
  • Miss Skywalker
    SkåneP skrev 2010-02-28 18:47:11 följande:
    Jadu varför inte googla om du är intresserad?
  • Miss Skywalker
    DrKejs skrev 2010-02-28 17:05:07 följande:
    Du med, googla! Internet är jättebra informationskälla!
  • Miss Skywalker
    DrKejs skrev 2010-02-28 19:24:02 följande:Feministisk retorik; en man är skyldig tills han bevisat motsatsen. Schysst samhälle du vill ha. Jämställt? Hahahaaaaaaa!!!

Råkade du citera fel inlägg eller läser du in liiite för mycket???
Svar på tråden Jo, jag är en manshatare.