• Anonym

Tjäna pengar snabbt?!

Sälja begagnade trosor på sexsidor har jag hört kan ge rätt bra betalt.

• Anonym
    Anonym (Extrajobb) skrev 2010-02-19 19:42:39 följande:
    Sök extrajobb inom tex vården, handels, telefonförsäljare etc. Se över dina utgifter.
    Det är ju knappast att få pengarna snabbt, då får du pengar minst månaden efter.
  • Anonym
    Anonym (Extrajobb) skrev 2010-02-19 19:46:27 följande:
    Men TS har ju inte definierat vad hon menar med snabbt... För mig är 1-2 månader = snabbt.
    Ok. Men det är inte hur lätt som helst att få jobb inom vården eller handel heller för den delen. Varför tror alla det? Särskilt inte i dagens läge. Vet du hur många som slåss om de få platserna?
  • Anonym
    Anonym (Extrajobb) skrev 2010-02-19 19:42:39 följande:
    Sök extrajobb inom tex vården, handels, telefonförsäljare etc.Se över dina utgifter.
    extrajobb ger väl inga pengar på direkten heller? det ger en ju pengar nån månad efter...å det är nog inte det som ts är ute efter tror jag.
  • Anonym
    Anonym (eskort) skrev 2010-03-23 01:46:45 följande:
    Jobba som eskort, hur lönsamt som helst, om du kan distansera dig. Du kan tjäna 6000 kr på två-tre gånger eller har du tur under en enda träff. Fick ihop 60 000 under två månader.
    Jättebra idé hörru. Jag fick ihop 200 000 på ett halvår men blev ändå misshandlad så min hjärna aldrig kommer att fungera bra igen och våldtagen oräkneliga gånger. Finns en hel del risker, sjukt dumt att göra reklam för det. Idiotiskt.
Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!