• Anonym (fan då)

    Tjäna pengar snabbt?!

    Har hamnat i en liten knipa..

    Någon som har tips på hur jag kan tjäna pengar snabbt?

    Sälja saker kan jag inte göra då jag inte äger något av värde i stortsett.
  • Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!
  • Anonym

    Sälja begagnade trosor på sexsidor har jag hört kan ge rätt bra betalt.

  • Anonym (fan då)

    Har faktiskt övervägt det.. men jag behöver 6000:- och tror knappast jag får det för några trosor..

  • Anonym (Extrajobb)

    Sök extrajobb inom tex vården, handels, telefonförsäljare etc.

    Se över dina utgifter.

  • Anonym
    Anonym (Extrajobb) skrev 2010-02-19 19:42:39 följande:
    Sök extrajobb inom tex vården, handels, telefonförsäljare etc. Se över dina utgifter.
    Det är ju knappast att få pengarna snabbt, då får du pengar minst månaden efter.
  • Anonym (Extrajobb)
    Anonym skrev 2010-02-19 19:45:33 följande:
    Det är ju knappast att få pengarna snabbt, då får du pengar minst månaden efter.
    Men TS har ju inte definierat vad hon menar med snabbt... För mig är 1-2 månader = snabbt.
  • Anonym
    Anonym (Extrajobb) skrev 2010-02-19 19:46:27 följande:
    Men TS har ju inte definierat vad hon menar med snabbt... För mig är 1-2 månader = snabbt.
    Ok. Men det är inte hur lätt som helst att få jobb inom vården eller handel heller för den delen. Varför tror alla det? Särskilt inte i dagens läge. Vet du hur många som slåss om de få platserna?
  • Anonym (Extrajobb)
    Anonym skrev 2010-02-19 19:47:48 följande:
    Ok. Men det är inte hur lätt som helst att få jobb inom vården eller handel heller för den delen. Varför tror alla det? Särskilt inte i dagens läge. Vet du hur många som slåss om de få platserna?
    Ja, jag vet - men TS har ju inte heller skrivit vad hon/han jobbar med idag. Kanske är han/hon utbildad inom tex vård eller handel eller telefonförsäljning?
Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!