• Anonym (fan då)

Tjäna pengar snabbt?!

Har hamnat i en liten knipa..

Någon som har tips på hur jag kan tjäna pengar snabbt?

Sälja saker kan jag inte göra då jag inte äger något av värde i stortsett.
  • Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!
  • Pappa G
    pussgurkan86 skrev 2010-02-19 19:54:02 följande:
    för 6000 kr???
    Inte för en timme kanske, men 60 timmar á 100 kr..
  • Killarnas morsa
    pussgurkan86 skrev 2010-02-19 19:54:02 följande:
    för 6000 kr???
    Hur tänker du?
    Att det inte skulle kunna bli pengar?

Vad är det för skillnad mellan snöskottning och andra jobb med snabba pengar?

Min infart till huset tar ca en timme att skotta. Jag skulle gladeligen betala både 100 och 200 kr för att slippa göra det själv!
  • Anonym (fan då)

Med snabbt  menar jag typ inom 1-2 veckor.

Jag jobbar som barnskötare 5 dagar i veckan, tar hand om egna barn 7 dagar i veckan. Tid för snöskottning finns tyvärr inte.

• Anonym (Bamse)
    Anonym (fan då) skrev 2010-02-19 22:30:30 följande:
    Med snabbt  menar jag typ inom 1-2 veckor.Jag jobbar som barnskötare 5 dagar i veckan, tar hand om egna barn 7 dagar i veckan. Tid för snöskottning finns tyvärr inte.
    Ta med barnen. Klä på dom ordentligt och låt dom leka i snön. Eller fixa en barnvakt som kan ta hand om dom gratis. Se inte bara problemen - hitta lösningar på dom!
  • Anonym (hmm)
    Anonym (fan då) skrev 2010-02-19 22:30:30 följande:
    Med snabbt  menar jag typ inom 1-2 veckor.Jag jobbar som barnskötare 5 dagar i veckan, tar hand om egna barn 7 dagar i veckan. Tid för snöskottning finns tyvärr inte.
    Ifall jag får komma med förslag på iallafall hur du kan få lite cash inte alla verkligen inte men iallafall lite;
    Skriv en lapp till matbutikerna om att du kan vara katt/hund vakt, helger och vardagar. 100- 200 kr/dyg
    Rensa ut din garderob idag, allt som du inte använder - fotografera å sälj på tradera, FL eller loppis. 
    Kan ju kolla ifall någona av föräldrarna som du är barnskötare till önskar barnvakt, å få betalt för det.
    Skriva lapp till matbutik om att du kan baka, laga mat mot betalning.

Detta är ju iallafall tips som gör att du kan nå en liten del av det du måste ha iallafall
  • Anonym (fan då)

Tack för tips!

Att ta med barnen ut är inte det bästa alternativet då det är snöstorm och 20 minusgrader här..

• Anonym (hmm)
    Anonym (fan då) skrev 2010-02-20 11:54:14 följande:
    Tack för tips!Att ta med barnen ut är inte det bästa alternativet då det är snöstorm och 20 minusgrader här..
    Däremot en perfekt dag att rensa garderob å hemmet på saker som ni inte använder och kan sälja
  • Premismamma

Hoppas naturligtvis att det ordnat sig för dig! Jag håller på med homeparty. Det är ett superbra sätt att tjäna snabba och mycket pengar ;)

Hör av dig till mig om du vill veta mer ;)

• Anonym
    Anonym (Extrajobb) skrev 2010-02-19 19:42:39 följande:
    Sök extrajobb inom tex vården, handels, telefonförsäljare etc.Se över dina utgifter.
    extrajobb ger väl inga pengar på direkten heller? det ger en ju pengar nån månad efter...å det är nog inte det som ts är ute efter tror jag.
  • Anonym (*)

Fråga runt på pizzeriorna i stan om du kan få jobba svart några veckor?

Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!