• Anonym (fan då)

Tjäna pengar snabbt?!

Har hamnat i en liten knipa..

Någon som har tips på hur jag kan tjäna pengar snabbt?

Sälja saker kan jag inte göra då jag inte äger något av värde i stortsett.
  • Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!
  • Anonym (eskort)

Jobba som eskort, hur lönsamt som helst, om du kan distansera dig. Du kan tjäna 6000 kr på två-tre gånger eller har du tur under en enda träff. Fick ihop 60 000 under två månader.

• Singelpappa77

Hade kunnat bjuda 200kr för en timmes städning hos mig

Har funderat av och till på att hyra städtjänster sen det blev subventionerat, men det brukar fallera på att jag inte vill bjuda hem okända människor.

Välkommen hem till mig på middag och massage *blink*
  • Anonym
    Anonym (eskort) skrev 2010-03-23 01:46:45 följande:
    Jobba som eskort, hur lönsamt som helst, om du kan distansera dig. Du kan tjäna 6000 kr på två-tre gånger eller har du tur under en enda träff. Fick ihop 60 000 under två månader.
    Jättebra idé hörru. Jag fick ihop 200 000 på ett halvår men blev ändå misshandlad så min hjärna aldrig kommer att fungera bra igen och våldtagen oräkneliga gånger. Finns en hel del risker, sjukt dumt att göra reklam för det. Idiotiskt.
  • Ungmamma83
    Anonym skrev 2010-03-23 01:58:16 följande:
    Jättebra idé hörru. Jag fick ihop 200 000 på ett halvår men blev ändå misshandlad så min hjärna aldrig kommer att fungera bra igen och våldtagen oräkneliga gånger. Finns en hel del risker, sjukt dumt att göra reklam för det. Idiotiskt.
    fast eskort behöver ju inte handla om sex öht...
  • Anonym (eskort)
    Anonym skrev 2010-03-23 01:58:16 följande:
    Jag jobbade bara i två månader, och klarade mig utan misshandel och våldtäkter, valde också bort en del män som jag ogillade. Sedan kanske män inte har lika stor lust att våldta en mullig 40+-are som en snygg 18-åring, inte vet jag. Däremot har jag blivit våldtagen i helt privata situationer tidigare. Men visst, risken är större när man jobbar som eskort.
  • Anonym (innan)
    Premismamma skrev 2010-03-22 23:48:15 följande:
    Hoppas naturligtvis att det ordnat sig för dig! Jag håller på med homeparty. Det är ett superbra sätt att tjäna snabba och mycket pengar ;)Hör av dig till mig om du vill veta mer ;)
    Men om man har homepartyn så måste man väl själv köpa in en del produkter innan, och vart ska man få de pengarna ifrån om man redan ligger back 6000?
  • Svinskinn

Bygg ett stånd vid vägkanten och sälj oboý på vintern och saft på sommaren..

Skulle det finnas enkla sätt att tjäna snabba pengar, så skulle ingen vara fattig.

• emelyaus

- ta med barnen på torget och gör något uppträdande, du kan lätt få ihop ett par tusen på en dag på en plats många passerar.

-sälj kaffe & bullar utanför en busshållplats

-sälj webcam sex när barnen sover

-kör svarttaxi när barnen sover

finns massor om man är påhittig

Svar på tråden Tjäna pengar snabbt?!