• Littorina

Gekås vol 14

Jag ska snart till Gekås!! Jag var där för tre år men kommer inte ihåg riiktigt vad dom har.

Finns det tex mattor? Jag skulle vilja ha en snygg grön rund matta till vår soffgrupp.

Har dom Natusans barnschampo? Nu när barnen vill hjälpa till går det åt en del och det vore trevligt att spara lite pengar på inköpet.

Har dom snygga påslakan till dubbeltäcke? Vi har bara ett, jobbigt när det ska tvättas...

Jag har tre timmar på mig. Känns nästan lite stressigt. Skulle även vilja titta i de andra butikerna runt omkring. Finns det info nåntans om vad det finns för butiker? Jag har letat men inte hittat. Jag läste nånstans på FL om frisöroutlet. Finns det? Min hårbotten tycker bara om två snordyra schampon. Vore toppen om jag kunde hitta dom där.

Det ska bli så roligt!!

• Littorina

Kollade igenom era bilder, kul att se sakerna ni köpt!!

Barnstrumpor såg jag. Är det halkpluttar på dom? Är dom bra/prisvärda? Min treåring sliter halkpluttar så jag vet inte vad...

• Littorina

Jo jag har hört det om halkpluttar men jag vet inte... Min treåring är så varm om fötterna så för den sakens skull spelar det ingen roll. Men jag har funderat lite på det där att foten inte riktigt rör sig som den ska. Kanske ska prova själv som någon annan i tråden gjort!

• Littorina

I torsdags shoppade jag för närmare 3000 spänn på Gekås! Underbart!! Men jag undrar ett par saker. Lakan till vuxna och barn vart fanns dom? Inte för att jag letade ihjäl mig då pengarna var slut men jag hittade inga. Eller finns det inte?

Storleken i midjan på byxor till barn, är inte den ganska stor? Jag upplevde det så när jag mätte så det blev inga brallor. Fast mina barn är ganska spinkiga iofs. 

• Littorina
    ia25 skrev 2010-03-22 11:27:19 följande:
    De scraping-saker som finns är det bra pris på dem om man jämför med andra butiker och online?
    De scrapsaker som fanns tyckte jag var sådär. Det mesta var av märket Sense och dom tycker jag gör lite mesiga saker... Spanade lite på plastfickorna till 12x12 album från Sense. Dom kostade 20 kr istället för 35 i vanlig butik.

Kantstansar hade dom billigt, 25 spänn!! Från Fiskars!! Men bara med snöflingor.

Stämpeldynor av för mig okänt märke kostade 12 kr. Köpte ett par till sonen så jag får ha mina ifred.

Sem fanns det en del tejp och lim oxå på kontorsavdelningen.
  • Littorina

Tack för svar om lakan och byxor!!

• Littorina
    Miah21 skrev 2011-04-11 12:07:50 följande:
    Ställer frågan igen:

Sofföverdrag, fotöljöverdrag och köksstols överdrag finns det på Gekås?

Det finns vid lakan. Vet ej pris eller färg eller storlek.
  • Littorina
    Upptagen skrev 2011-04-14 16:33:56 följande:
    Någon som vet vad deras eltandborstar ligger i för prisklass?
    I måndags köpte jag en Braun Oral B 500 för 349 kr. Sen fanns det även en dyrare variant för 549 (tror jag det var). Fanns även barnvarianter med Disne-motiv. Vet ej pris på dom.
  • Littorina
    CoolJen skrev 2011-04-14 15:51:00 följande:
    Skal och plastskydd till Iphone 4, pris?
    Det finns men jag tyckte inte dom var snygga så jag kommer inte ihåg priset. Jag köpte ett fodral till min för 49 kr.
  • Littorina
    Smultronhjärta skrev 2011-08-15 13:56:15 följande:
    Jag tycker de är normala i storlek. Jag köpte 92 till min dotter som har 86 i kläder och 110/116 till min son som har 104 på kläder. Vintersäsongen är lång så vi kör på att man ska ha ett handgrepp i grenen när man provar overall i augusti-vilket båda min barn hade vid provning
    Vad menar du med "ett handgrepp"? Jag gillar inte att köpa overall så här tidigt men vill man ha lite att välja på så... Förra året var det nog bara tur att overallen passaade i storlek hela vintern.

Mammakläder, finns det några bra och snygga sånna på Gekås? Det jag skulle behöva är byxor framförallt. Drar storlek 46 i vanliga fall.
Svar på tråden Gekås vol 14