• Littorina

Gekås vol 14

mirakel2010 skrev 2011-08-18 15:58:42 följande:
    Har gekås dammsugarpåsar? Och vet nån priset?
    Jag har köpt dammsugarpåsar där, inte nyligen dock. Dom var billiga. Huruvida dom var bra eller ej kan disskuteras. Vår dammsugare sög bättre med dom påsarna men det fastnade mera skit i filtret. Obestämd
  • Littorina
    Veronica 223 skrev 2011-08-16 17:02:59 följande:
    När jag vaar där fanns inga byxor alls, bara tights. Mkt dåligt utbud öht på mammakläder.
    Ok. Tack! Då blev jag lite mindre angelägen om att åka dit...
  • Littorina
    Våra små skrev 2011-08-31 10:31:27 följande:
    Hej på er... är det någon som vet hur det finns med handarbetssaker, tex garner ???
    Jag är ingen superfrekvent shoppare på Gekås men hade dom haft garner och liknande hade jag deffinitivt sett det!
  • Littorina

Finns det dra-på-lakan till juniorsäng? Det behöver vi verkligen...

• Littorina
    oppio skrev 2011-09-01 11:20:42 följande:
    Mysbyxor, leggings å velourbyxor verkar ju väldigt billiga där nere, ni som haft och använt dem, håller de form och färg hyffsat efter tvätt och lek?
    Jag brukar köpa mysbyxor. Dom används inte så mycket, mest som reservkläder eller "sjukkläder". Men Jag tycker dom har hållt bra i form och färg (fast vi har haft mest grå).
  • Littorina
    Ms Ms Kanga skrev 2011-08-31 19:46:33 följande:
    Nu vet jag inte om det finns ännu men Gekås tomtedräkter/pepparkaksgubbedräkter brukar  verkligen vara prisvärda och dagisvantarna brukar kosta runt 30 kr. Jag brukar också bunkra upp på grattiskort och presentpåsar som kostar under tian
    Det var bra tips!!! Tack!
  • Littorina
    HelenaH skrev 2011-09-05 08:38:35 följande:

Någon som varit nere i helgen o råkat springa förbi julsakerna o kollat sortimentet?

När jag va nere för några veckor sen hade de fått in ett par hyllor tomtar, inslagspapper samt en hylla med omålade, vita tomtar.

Jag ska dit på onsdag och är intreserad av julsaker. Kan spana åt dig. Man får väl ta foton inne på Gekås?

För några sidor sen var det någon som frågade om garn och handarbeten. Det stod i senaste nummret av tidningen Ulla att dom har haft det och dom ska börja med det igen!!! Stod dock inte när det kommer in i sortimentet. Ytterligare en anledning att åka dit!!!

Jag har spanat in den här http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2011/08/duffelkappa.html duffelkappan. Hur snabbt tar saker slut på Gekås? Det är två veckor sen snart den visades i bloggen. Jag hoppas så att den finns kvar.
  • Littorina
    HelenaH skrev 2011-09-05 08:38:35 följande:

Någon som varit nere i helgen o råkat springa förbi julsakerna o kollat sortimentet?

När jag va nere för några veckor sen hade de fått in ett par hyllor tomtar, inslagspapper samt en hylla med omålade, vita tomtar.

Jag var där i onsdags och tog några bilder på julsakerna. Se bildtråden. Det fanns ett par hyllor med julljus oxå. Det syntes att dom var på väg att ställa upp flera hyllor för det var tomt runt omkring de hyllor som var uppe.

Jag hittade inget direkt jag fastnade för. Köpte lite omslagspapper och snören och en liten god jul sten. Såg den elljusstaken jag köpte på Plantgen förra året. Kommer inte ihåg exakt vad den kostade på Plantagen men jag tror det var halva priset på Gekås. 
  • Littorina
    krillelkpg skrev 2011-09-14 11:28:08 följande:
    Har dom börjat med jul saker på gekås än?
    Japp! Kolla bildttåden, jag la in några bilder på julsaker där.
  • Littorina
    ahj skrev 2011-09-22 22:13:41 följande:
    Någon som köpt baby fotoalbum på Gekås? Eller scrapbooking set för baby? Någon som har bild? Vad kostar de i så fall?
    Det finns en del scrapbooking. Men som inbiten scrapbookare tycker jag inte det är tillräckligt fina saker...Visst är det billigt men jag lägger hellre dom pengarna på såt som jag verkligen vill ha.
  • Littorina
    MIC skrev 2011-09-25 19:34:17 följande:
    Fiansess; Tack - då får jag sikta in mig på softshellar......vanlgia fleece måste väl också finnas?

Pyjamas-utbud till killar runt storlek 104? Är det något att ha eller tvättar man sönder rätt snabbt?  
    Tidigare har jag varit rätt missnöjd med pyjamasar. Denna gång köpte jag Alfons-pyjamas och jag önskar jag köpt fler! Visserligen inte tvättade mer än ett par gånger än men dom är riktigt gosiga!
  • Littorina
    Havsjungfrun skrev 2011-09-25 20:01:55 följande:
    Barnbyxor brukar vara minst en storlek för stora. Brukar alltid mäta mina barn innan jag åker dit annars kommer man hem med kläder som behövs just nu men ändå inte kan användas på ett tag. Tröjor är däremot något små tycker jag.
    Jag upplever byxorna som breda. Köper pojk i storlek 98 och 116. Rätt spinkiga barn båda två... Tröjorna av märket Skill passar bra, något trånga att dra över huvudet.
Svar på tråden Gekås vol 14