• sweetlina

Gekås vol 14

Lisa1976 skrev 2010-04-09 22:32:43 följande:
    569 eller ungefär.Jag köpte en sån för ett par veckor sedan och är jättenöjd. (Min son också)MYCKET snyggare än Stokkes TripTrap...! Och mer prisvärd såklart!
    va finns tripp trapp stolen i för färger??
  • sweetlina

nu är en tripp till gekås inbokad i maj:), ni som har tripp trapp stolen däri från, är den stabil o så inte ranglig?? vill evrkligen köpa en men måste ju veta lite innan*S* den är ju sjukt mycke billigare än dom "riktigt"

• sweetlina
    Lisa1976 skrev 2010-04-19 13:32:54 följande:
    Det är stabil, inte alls ranglig. Jag är SÅÅÅ nöjd. Den knakar lite bara men det är inget att tänka på, det gör säkert Stokkes också.Det som skiljer mest från stokkes är att man måste skruva sitt resp fotplattan vilket man inte gör med Stokkes.
    oki härligt tat höra:), men kan bara se de positivt att man får skruva dit plattorna då kan inget barn rycka bort dom*S*
  • sweetlina
    FrkJenny skrev 2010-04-20 17:48:04 följande:
    Sömlösa trosor köpte jag i vintras iaf. Minns inte priset.
    Va bra tack:)

Nån som köpt SYOSS schampo på gekås?
  • sweetlina
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-22 11:57:18 följande:
    Någon som vet något om sulkyn på Ullared om den är stabil, tar stor eller liten plats i bilen osv?
    japp den är stabil, och tar liten plats i bilen den blir rätt så platt när man fäller ihop den
  • sweetlina
    jessica1979 skrev 2010-05-16 20:39:00 följande:
    Nån som vet vilken storlek som är den största på halksockar?
    tror iaf jag såg halkisar i stl 24 i lördags när vi va där kollade bara lite fort eftersom vi inte vill ha halk på strumprona
  • sweetlina

funkar softshell även på vintern?? finns de termobyxor, svarta helst som man kan köpa löst, alltså utan jacka till???

Svar på tråden Gekås vol 14