Inlägg från: sweetlina
|
-
jag sög ur luften ur våra påsar till hemresan, gick toppen bra de:)Snuttjulla skrev 2010-09-13 10:52:29 följande:de är toppen, vaccumpåsarna, men jag måste bara fråga hur du tänkt lösa det i thailand? med vaccumet? -
visst va de nån här inne som köpt alfons böcker? min dotter älskar dom böckerna så undrar om nån vet priset på dom???
-
Imorn bitti drar jag:) gu va ja längtar*S*
-
Ingen från norrköping/linköping som ska t ullared snart innan jul, skulle så gärna villa ge min brorsdotter en sacco säck då hon verkligen älskar min dotters, hon blir som tokig när hon kommer hit o ser den:)
-
nån som vet vad pippi huset kostar på gekås??
-
jag planerar med en resa i sep har bf 6november ja:), det är ju lugnare i sep än i oktober därför tar ja det då:)
-
Finns det Mjukliftar på Gekås??
-
hmm ja får väl maila o fråga:) lr de kanske man inte kan göra??
-
va synd då men tack för svaret:)
-
Veronica 223 skrev 2011-08-14 22:59:14 följande:Tack så mycket!! Då blir det ett besök för emmaljungas egna går loss på minst 700 och där drar jag gränsen för vad babysaker får kosta...
Annars kan ja varmt rekommendera denna superbilliga fr stadium, många som har den som skötväska, många bra fack i den:)
http://www.stadium.se/mode/juniorklader/accessoarer/120142/revolution-one-strap-bike-bag -
livet fr ljusa sidan: de ingår ej möbler i pippihuset de får köpas separat
-