• Lissy81
    GossarnasMor skrev 2010-04-20 18:16:23 följande:
    Någon som vet om de har fotoalbum stora för 11x15 format?
    Såg någon bild som länkades till  i Bildtråden för några dar sedan, vanliga hederliga fotoalbum om det var det du var ute efter.
  • Lissy81

Lördag åker jag med familjen till Ullared, stannar till söndag (bor på motellet). Längtar så HIMLA mycket, blir ju inte bättre av att sitta och läsa alla fynd alla gör! {#lang_emotions_sunny}

• Lissy81

Angående barnkundvagnen med matgrejer. Köpte en sån till min son för lite över ett år sen (han var då knappt 1 år). Kartongerna plockades sönder inom några dagar, men kundvagnen har varit kanon. Används fortfarande dagligen för att köra runt med allt möligt; kläder, bilar, matgrejer av bättre kvalite och böcker. Så skit i grejerna i, kundvagnen är superbra! Och alla barn i samma ålder som kommer hit tycker den är det bästa som finns, och går genast fram till den. Även de mindre som ännu inte kan gå vippar ner kundvagnen på sidan och använder som stöd för att försöka gå. Flexibel sak.

• Lissy81
    Lissy81 skrev 2010-08-24 17:58:06 följande:
    Angående barnkundvagnen med matgrejer. Köpte en sån till min son för lite över ett år sen (han var då knappt 1 år). Kartongerna plockades sönder inom några dagar, men kundvagnen har varit kanon. Används fortfarande dagligen för att köra runt med allt möligt; kläder, bilar, matgrejer av bättre kvalite och böcker. Så skit i grejerna i, kundvagnen är superbra! Och alla barn i samma ålder som kommer hit tycker den är det bästa som finns, och går genast fram till den. Även de mindre som ännu inte kan gå vippar ner kundvagnen på sidan och använder som stöd för att försöka gå. Flexibel sak.
    Jag menar alltså Gekås egen barnkundvagn, om det nu skulle finnas fler modeller.
  • Lissy81
    Pikku85 skrev 2010-09-06 21:18:48 följande:
    är julsakerna framplockade än?
    Ja. Stod i bloggen idag. Men mer skulle komma, så allt var inte framme än.
  • Lissy81
    veh skrev 2010-09-10 10:13:23 följande:
    Jag klurar litet på barnstolarna (de tripp-trapp liknande)... Vad heter de? Vad är det för märkning på angående säkerhetstester?
    Sitter med monteringsanvisningarna framför mig. Hemsidan till företaget är http://www.basson.dk/udstyr.php klicka på SPISETID. Där finns stolen, den heter LULU (finns en liten rullist under bilderna). Enligt hemsidan uppfyller den kraven DS/EN 14988:2006. Jag tror det motsvarar den vanliga standarden för svenska barnstolar, men är inte 100 på det.
  • Lissy81

Slänger in en fråga om kolsyremaskiner. Har en sambo som är stormförtjust i kolsyrat vatten och vi släpar hem flaska efter flaska. Han fyller i november så funderar på att köpa en kolsyremaskin åt honom.

Jag undrar därför hur kvaliteten är på de maskiner som finns i Ullared, enligt bloggen har de tre i olika prisklasser. Vilken är vettigast att att köpa, hur är kvaliteten? Och gärna ungefärligt pris.

Smaker har jag läst att de ska ha väldigt billigt, gäller det bara "läskerna" eller också smaker till vatten?

• Lissy81
    Ekorrfamiljen skrev 2010-09-24 15:52:42 följande:
    Smaker är billigare än på vanliga butiker men själva maskinen köpte jag mycket billigare när Clas Ohlson hade rea förra året. Tror att man kan hitta maskiner billigt både på ICA och andra varuhus. Köp roligare saker på Ge-Kås istället.
    Hihi, har tänkt handla massa andra roliga saker också, har sparat länge och ska stanna i 3 dar på motellet.Och har med barnvakt till barnen, mormor och morfar. Så slantarna kommer rulla. Skrattande
  • Lissy81
    Buchholtz och Magnusson skrev 2010-09-30 11:30:57 följande:
    Hjälp.
    Jag ska åka ner 30-31 Oktober.. Det är inte jag som bestämt dag utan vi är många som åker och den helgen kunde alla.
    Ska jag stålsätta mig inför en djävulsk dag?
    Kanske ladda med en fickplunta?
    Är ju början på höstlovet, så ganska stor risk att det är mycket folk. Ska själv ner 1-3 november, förväntar mig MYCKET folk.
Svar på tråden Gekås vol 14