• vackrastarflow

Gekås vol 14

Hej! Jag ska till Ullared för första gången nästa fredag
    Har sett bilder på en trehjuling där, som är gul, är det någon som köpt den och kan säga något om kvalitén? Ska eventuellt köpa den åt nån annan...

• vackrastarflow

Imorgon ska jag till Gekås för första gången någonsin Är onormalt exalterad!!!

Men jag ska inte köpa några babygrejer Kanske något till brorsonen men mest till mig, hemmet och katten haha!

• vackrastarflow
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-29 22:36:51 följande:
    Jag gör er sällskap bland hyllorna imorn, längtat sen dottern föddes i sept
    *air five*
  • vackrastarflow

jag går också i väntans tider när det gäller lägenhet, men jag shoppar loss ändå

• vackrastarflow

jag börjar ladda, om en timme är vi på väg

• vackrastarflow

Jag har inte skrivit sen jag var där i fredags.

Det var ju verkligen en upplevelse, något av ett antiklimax eftersom jag tyckte det var trångt och jobbigt (och vad jag förstår var där inte speciellt mycket folk), men visst kan man göra en hel del fynd!!

Mitt absolut bästa fynd var en kattmatsburk med skopa för 169 kr, de kostar typ 350 kr på andra ställen. Även ett Mickigarage till brorsonen för halva priset jämfört med andra butiker.

Det jag gillade var underkläder, mycket billigt till helt ok kvalitet, och köksavdelningen med mycket skoj.

Såg Morgan ett par gånger, vilken liten skogstomte
    Det blir nog nån runda igen vid ett senare tillfälle, då kommer jag vara lite bättre förberedd på vart jag vill gå. Hoppas också renoveringen öppnar upp för bredare gångar.

• vackrastarflow
    Smultronhjärta skrev 2010-10-13 20:19:08 följande:
    Du behöver inte få Elloskatalogen för att kunna beställa den.. Bli kund på Ellos.se och använd koden 4201 så får du 50% och fraktfritt
    Den tackar jag för! Nu är ett par stövlar för en struntsumma på väg hem till mig
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=267081
    (har suttit och tittat på den snurrande bilden sen igårkväll )

Ullared blir det nästa helg för min del!! Vi åker upp 8 (!) st tjejer och ska övernatta (dock ej på deras camping som var fullbokad) här www.apelvikstrand.se/
    Ska bli så mysigt! Men jag anar att det kommer vara tokmycket folk på Gekås... Trots att det är dagarna innan löning. Vi intar Ullared både lördag och söndag
  • vackrastarflow
    mankan skrev 2010-10-15 10:55:31 följande:
    Jag med Kortet laddat och imorgon bär det av, men vi ska åka på kvällen och sova på vägen coh föröska varad är till öppning på söndag. Hoppas det är lindrigt med folk i helgen
    kreditkortet står till förfogande här
  • vackrastarflow
    Längtandsfull skrev 2010-10-15 13:04:15 följande:
    Vi är där ganska regelbundet och tanken är att vi skall åka dit imorgon igen.

Det brukar aldrig vara kö när man är där men förra helgen när mamma var där så var det fullkomlig katastrof.
    Dom bodde på campingen fredag-Lördag och blev upplysta om att vara i butiken tidigt på Lördagen så dom köade innan öppning och kom i fort men när dom gick ut vid 11 tiden så var det enorm kö..
    Mamma har aldrig sett något liknande.. Då har hon varit där MÅNGA gånger.

Kommer säkert vara lika imorgon Fyy..

Men samtidigt kan vi inte vänta för det kommer inte bli mindre med folk..
    Det ökar massor varje dag nu innan jul.
    my god. Jag kommer att dö. Jag vill INTE stå i kö!! Tror vi kommer dit vid 12-tiden på lördag nästa vecka. Men vi funderar på att satsa på småbutikerna runt omkring, och ta Gekås på söndag när vi har möjlighet att ta oss dit tidigare.
  • vackrastarflow
    Ville Mor skrev 2010-10-15 13:47:04 följande:
    Jag blir nästan deprimerad av att läsa hur mycket folk det är hela tiden. Har bokat stuga 6-7 november som naturligtvis råkar infalla sig under höstlovet... Jag kommer att dööö
    Vi begravs på baksidan:

"For those who didn't make it through..."
Svar på tråden Gekås vol 14