• vackrastarflow

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2010-10-15 13:51:07 följande:
    ja köer är inte kul.. gå in på gekås efter 15, då är de som lugnast,när alla bussar åkt..
    men då har de ju bara öppet två timmar till... fast det är klart, på lördagen behöver jag nog inte mer än det ändå.
  • vackrastarflow
    Smultronhjärta skrev 2010-10-15 21:12:37 följande:
    Hoppas inte på för mycket bara..rekord idag och jäkligt trångtTyst
    huvva...
  • vackrastarflow

Klockan 10:17 - det är över en timmes kö in till varuhuset enligt deras hemsida.

Wowsa.

• vackrastarflow
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-16 13:30:48 följande:
    Det brukar man kunna. Går det inte nu?
    nej det kommer inte fram nåt... tyvärr.

Kön skrämmer mig. Massor. Får se om jag går in alls på lördagen, ska försöka få iväg gänget till när de öppnar på söndagen istället.
  • vackrastarflow
    Dundermamman skrev 2010-10-16 19:43:40 följande:
    Ja, de hade en 5-6 stycken olika! Vi köpte en liten bosch ( www.bosch-home.se/produkter/dammsugare/dammsu... ) som vi ska ha i vår båt! Riktpriset enligt Bosch´s hemsida är 889:- och vi gav 499:- på GeKås

Vi var där när de öppnade idag, stod i kö i ca. 10 minuter innan vi kom in! Lugnt och skönt därinne tills runt kl.9 då det började bygga på! När vi var ute med de 2 första fulla kundvagnarna kl.10 var kön från det stora kundvagnsgaraget och ner mot parken och när vi körde hem kl.14 var kön runt hela den nedre parkeringen... förbi NetonNet och ner mot parken! Då var det 3 timmar innan stängning! Jag har faktiskt aldrig varit med om något liknande!

Hur som helst gjorde vi många fynd, fick undan de festa julklapparna och kom hem 12.500:- fattigare
    Det avgör det! Jag dumpar halvdag på Gekås på lördag (går eventuellt in en snabbis en timme innan de stänger) och åker dit vid öppningsdags på söndagen istället.
  • vackrastarflow
    Smultronhjärta skrev 2010-10-16 20:32:19 följande:
    Rekommenderar dig att absolut att hänga på låset oavsett dag..Idag var det kö så gott som till stängning och vid 17.15 var det minst en timmes kö utTyst
    ok, då skrev de fel på hemsidan då det stod att det inte var nån kö en timme innan stängning.

men jag tar söndag istället
  • vackrastarflow

Vilka skrämselhistorier... Är dock inne på Ullareds hemsida nu och ser att det inte är nån kö in alls. Det är ju lite positivt iaf!

• vackrastarflow
    kobebis skrev 2010-10-17 12:46:29 följande:
    TIttar på hemsidan och det har inte varit någon kö alls under dagen. Tycker det bådar gott inför nästa söndag då vi ska dit (ska vara där söndag-måndag). Har ju pratas en del om köer och det vill man ju inte stå i. Då det är helg innan lön nästa helg så hoppas jag att det inte är några köer på söndagen (och måndagen). Det suger riktigt ordentligt i gekås-tarmen nu  
    Då kanske vi köar ihop Det var skönt att se att köbarometern var på grönt under hela dagen.
    Längtandsfull skrev 2010-10-17 13:25:04 följande:
    När det gäller kassaköer så förstår jag inte varför alla ställer sig i mittenkassorna??
    Det är ju dom som dom flesta hamnar på automatiskt men vi går alltid upp längst till väggen bland handdukar och där är det nästan ingen gö alls.

Köade i 5 minuter till kassan igår och i mittenkassorna var det garanderat kö på över en timme..
    Bra tips!!
  • vackrastarflow

Vet nån om Wii-spel ligger bra till i pris?

• vackrastarflow
    Line80 skrev 2010-10-19 19:34:13 följande:
    en lördag runt 12 är det kö då tro?
    nu på lördag? ja absolut. både in och ut.
Svar på tråden Gekås vol 14