• Majlo

Gekås vol 14

Jag e jättesugen på att åka nu!!!
    Nu kommer ju skattepengarna så jag antar att det kommer att vara massa folk nu till helgen! 

• Majlo

Tjoho!! På söndag ska jag till Ullared får tom sällskap av min man, så farmor får passa barnen.

Listan e RÄTT lång nu.... 

• Majlo
    Bubblan2 skrev 2010-06-17 10:55:32 följande:
    Jag hakar på den frågan men för min del undrar jag över sparkcyklar med tre hjul, pris?
    Undrar jag mä!!
  • Majlo
    kattengustav skrev 2010-06-17 18:50:55 följande:
    Någon som vet vad bilbarnstolen som har hög rygg kostar och hur den ser ut? Någon som har en bild?
    Vi har den stolen och den e super bra, lätt att flytta mm.
    tror den kostade ca 399 kr (fast det va ett tag sedan vi köpte den)

• Majlo

Va på Gekås igår
    Fyndade massa fina flickkläder i st. 110-116  HelloKitty, Millan- tunikor mm

Till Pojkar fanns mycket fast inte så mycket färgglatt!! Sen e det svårt då min pojk e precis emellan st. 86-92

Köpte HelloKitty sparkcyckel med 3 hjul för 249:- 

mm. mm. mm.

Det va Absolut inte mycket folk

• Majlo
    Thegran skrev 2010-06-21 20:52:13 följande:
    tips på något bra bh märke som finns på gekås?
    Jag har köpt en BH där som man knäpper fram och e som ett brottarlinne bak...tror de kostade nått mellan 60-80 kr
    hur BRA som helst, jag e super nöjd 
  • Majlo
    lindalake skrev 2010-06-30 08:50:39 följande:
    hoppas på att hitta gosiga bambuunderställ också. finns det bara till män eller för kvinnor också? fast herrarnas kanske passar på oss också... om det öht finns inne just då, det kan man ju inte veta i förväg
    Det fanns när jag va där förra söndagen. Tror att det e samma för män och kvinnor
    De e rätt stora i storleken!! 
  • Majlo
    livet med barn skrev 2010-06-30 13:39:48 följande:
    någon som vet om dom säljer gummistövlar till oss brudar? =)
    Ja ute på SkooBoo!! Jag köpte ett par snygga vita med svarta blommor och (fusk)snörning (tretorn) för 350 kr
  • Majlo
    livet med barn skrev 2010-06-30 15:01:24 följande:
    okej, då kostar dom lika mkt som här hemma alltså
    Asså, Det hade jag inte kollat...
    Bara passade på när jag ändå va där.
    Det fanns ju andra stövlar oxå såklart men jag kollade aldrig priset! 
  • Majlo
    MiaP skrev 2010-07-06 06:47:03 följande:

Hej, hej!

Någon som vet om de säljer sparkcyklar ?  I så fall någon som köpt och vet pris? Tack på förhand!

Vi köpte en trehjulig sparkcykel, Hello Kitty för 249 kr, fans en blå typ spindelmannen för 199 tror jag.
    Sen fans det ju mer avancerade med 2småhjul på sport avd. vet ej vad dom kostade!!  
Svar på tråden Gekås vol 14