• Majlo

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2010-08-18 11:59:29 följande:
    I Ullaredsbloggen visas just nu ytterkläder för de allra minsta.
    En overall med fleecefoder, storlek 56-74 och med Alfons på. :)

gekasullaredbloggen.blogspot.com/
    Hur söt som helst. Önskar nästan jag hade en sån liten som passar i den!!;)
  • Majlo
    UngMamma1986 skrev 2010-08-25 09:17:22 följande:
    Till er som varit där nyligen: Hur mkt har dom gjort om? Ligger el-avdelningen fortfarande därnere?

Har ni sett den underbara reklamen för skonsam hårborttagning med apparaten "DermaSeta"? Vill nån hjälpa mig o kolla om den finns eller andra kvinnliga rakapparater för t.ex benhår... Och gärna pris också, så vore jag jättetacksam! :)
    Hem El-avdelningen ligger där uppe nu. Innanför damkläderna 
  • Majlo
    gewjyn skrev 2010-10-05 06:38:47 följande:
    Är det så att deras spjälsängstäcke har egna mått? Jag hittade ett här hemma som vi inte har använt, det var 100x140 och det stämde iaf inte med ikeas mått på barnpåslakan. Men det kanske är ikea som har specialstrl?
    Tror att IKEA har lite specialmått även på madrasser/spjälsängar mm
  • Majlo
    maadicken skrev 2010-10-08 10:17:08 följande:

smyger i tråden

börjar bli nervös nu när jag läser hur mycket folk det verkar vara... åker imorgon och har tyvärr inte så värst mycket tid på mig när jag kommer dit. bussresa från karlstad, och den går kl 6. önskar att det kunde gå bussar mitt i natten härifrån med! kommer vara framme strax efter 11 och åker hem kl 17.

jag har ju varit där tidigare flera gånger under både sommar och höst. senast för ca 4 år sedan. jag har ALDRIG behövt stå i kö för att komma in, och kön för att komma ut har varit på max en kvart. tänk om jag får tillbringa flera timmar i kö imorgon   

den här sko boo, vad är det för slags skor som säljs där? finns det bra skor? jag är ute efter kavat eller viking vinterkängor till min son. finns det där, och är dom då billigare än i andra butiker? bra att veta om jag ska lägga tid på att gå in där eller bara satsa på gekås.

Jag har köpt mycket skor på SkooBoo särskilt till barnen typ KAVAT, PAX, Pippi och det ligger under hemma priserna men olika såklart men inte lika mycket som på tex johanssons, så ska man ändå dit så e det ju värt att kolla in!!

Blir troligtvis en Ullareds tripp nästa lördag!!!
    Undrar om någon sett om det finns skal/fodral till Iphone4? Pris isåfall?
  • Majlo

Imorgon blir det troligtvis Ullared för mig. Laddar!!!!

• Majlo
    Dundermamman skrev 2010-10-15 09:42:36 följande:
    Jag också
    Min inköpslista är nu ett helt A4-ark fullt
    Måste klicka in på internetbanken och fylla upp visa-kortet
    HAHA Samma här
  • Majlo
    mankan skrev 2010-10-15 10:55:31 följande:
    Jag med Kortet laddat och imorgon bär det av, men vi ska åka på kvällen och sova på vägen coh föröska varad är till öppning på söndag. Hoppas det är lindrigt med folk i helgen
    Ok Jag bor I GBG så har inte så långt tänkte ändå inte åka sååå tidigt satsar att vara nere vid lunch, då borde dom som va där vid öppning vara klara ;)
  • Majlo
    mankan skrev 2010-10-15 11:13:00 följande:
    Ja det är nog smart! Vi åker från stockholm så vi har några timmars resa att göra först Men hoppas att denna helg ska vara en bra helg att göra Gekås på! Ingen helg på hösten är väl optimal av vad jag förstått..haha
    En kompis till mig är där nu och det är JÄTTE mycket folk, men det e väl bara att "vässa armbågarna" :)
  • Majlo

Hej
    Va på Gekås igår och stod i kö i ca 1 1/2 timma, va inne vid 14.30 tiden.
    Maaasssssaa folk där inne. Rätt jobbigt tyckte jag... kommer aldrig att åka dit en fre,lör,sön igen vid denna tiden eller närmare jul
    Sen va det minst 1timme i kassakö, men vi hade sån jäkla tur för helt plötsligt kom en personal och sa
    -ni ser inte ut att vilja köa här?
    Ööö nä verkligen inte...
    Så vi fick följa med henne till personalkassan och betala där och sedan ut på personalutgång, sååååå jäkla gött
    Vi va utanför dörrarna 17.05 det hade vi INTE varit annars

• Majlo
    Ha
    Ja om du jobbar där så va det nog det ;)
  • Majlo
    Nostalgity skrev 2010-11-11 11:08:53 följande:
    Hejsan! Alltså, priser och om det finns. Vet någon?
    Trappgrind
    regnskydd till Emma ljunga Scooter
    Sängkläder med Rorri eller traktorer
    badrockar (vuxen, barn)
    Fleecefodrat regnställ
    Dvd- spelare
    cykel med stödhjul - pojke.

Samt, vi tänkte åka dit lördagen den 4e dec. Vad tror ni om befolkningen?
    MYCKET FOLK kommer det att vara!!!!
  • Majlo

Hej alla Gekås-fans
    Undrar om någon vet om det finns vita ramar storlek 30x30? och vad de kostar isåfall

Tack 

Gullungarna Alva-06 & August-08
  • Majlo

Halloj
    Nån som vet om det finns "rese"-grindar på (barn avd.) Gekås??
    Ni vet sån med tyg som på resesängarna.
    Pris isåfall?

Tack 

• Majlo

Hej såg precis i Ulla-tidningen att de hade med sånn hära portabel DVD med 2 skärmar
    Nån som vet pris?? 

• Majlo

Tjoho
    Troligtvis drar jag idag kl.12!!!! 

Ingen som visste priset på dvd-spelaren med 2 skärmar (att ha typ i bilen)? 

• Majlo

Vad kostar det att klippa sig på Gekås??

• Majlo
    winters skrev 2011-06-16 15:32:33 följande:
    Det pratas ju bilstolar ibland och nu fanns Fisher Price, vet inte om jag har sett det innan, babyskydd o stora stolen för 799 kr och sedan en bälteskudde, minns inte priset. Ff finns inga i mellanstorleken.
    Bälteskudden kostar 79kr
Svar på tråden Gekås vol 14