Gekås vol 14
En overall med fleecefoder, storlek 56-74 och med Alfons på. :)
gekasullaredbloggen.blogspot.com/
smyger i tråden ![]()
börjar bli nervös nu när jag läser hur mycket folk det verkar vara... åker imorgon och har tyvärr inte så värst mycket tid på mig när jag kommer dit. bussresa från karlstad, och den går kl 6. önskar att det kunde gå bussar mitt i natten härifrån med! kommer vara framme strax efter 11 och åker hem kl 17.
jag har ju varit där tidigare flera gånger under både sommar och höst. senast för ca 4 år sedan. jag har ALDRIG behövt stå i kö för att komma in, och kön för att komma ut har varit på max en kvart. tänk om jag får tillbringa flera timmar i kö imorgon
den här sko boo, vad är det för slags skor som säljs där? finns det bra skor? jag är ute efter kavat eller viking vinterkängor till min son. finns det där, och är dom då billigare än i andra butiker? bra att veta om jag ska lägga tid på att gå in där eller bara satsa på gekås.
Imorgon blir det troligtvis Ullared för mig. Laddar!!!!
Hej
Va på Gekås igår och stod i kö i ca 1 1/2 timma, va inne vid 14.30 tiden.
Maaasssssaa folk där inne. Rätt jobbigt tyckte jag... kommer aldrig att åka dit en fre,lör,sön igen vid denna tiden eller närmare jul
Sen va det minst 1timme i kassakö, men vi hade sån jäkla tur för helt plötsligt kom en personal och sa
-ni ser inte ut att vilja köa här?
Ööö nä verkligen inte...
Så vi fick följa med henne till personalkassan och betala där och sedan ut på personalutgång, sååååå jäkla gött
Vi va utanför dörrarna 17.05 det hade vi INTE varit annars
Hej alla Gekås-fans
Undrar om någon vet om det finns vita ramar storlek 30x30? och vad de kostar isåfall
Tack
Halloj
Nån som vet om det finns "rese"-grindar på (barn avd.) Gekås??
Ni vet sån med tyg som på resesängarna.
Pris isåfall?
Tack
Hej såg precis i Ulla-tidningen att de hade med sånn hära portabel DVD med 2 skärmar
Nån som vet pris??
Tjoho
Troligtvis drar jag idag kl.12!!!!
Ingen som visste priset på dvd-spelaren med 2 skärmar (att ha typ i bilen)?
Vad kostar det att klippa sig på Gekås??