Gekås vol 14
någon som vet om de har barbapappa snuttefiltar till baby och sen vita filtar / dregelhaklappar med svarta stjärnor där ... tror märket är "björne" eller något sånt.... pris i så fall !? tack på förhand ....
någon som vet om de har barbapappa snuttefiltar till baby och sen vita filtar / dregelhaklappar med svarta stjärnor där ... tror märket är "björne" eller något sånt.... pris i så fall !? tack på förhand ....
finns det kaffemaskiner till bra pris där nere ... typ espressobryggare ... NYA tassimon ?!?!
sodastream ?!?
Blenders ?!?
bra kvalite, pris ... vad sägen ni ...
Tassimo kaffemaskinen finns den ?!?! Pris ?!?
Tack på förhand !?!?
har släktingar nere idag ... så telefon har gått varmt ... de tyckte att det var hyffsat med folk men väldigt urplockat med det som de ville ha !!!
Däremot så fick jag svar på att min kaffemaskin som jag sökte pris på här förut fanns å till 400:- lägre pris än hemma sååå den får följa med deras buss hem till vårt hem
...ja + en hel del annat ...får väl lägga upp det i bildtråden sen...
månd 29 nov ... ToKmycket folk eller bara en massa folk... vad tror ni som har lite koll på läget ... funderar på att hoppa på en bussresa !?
Eltandborste Braun oral-B triumph 4000 el 5000 ... någon som sett någon sån ... pris isåfall tack på förhand !!!
är det lika hemska köer på vardagarna .... shit vilka köer det verkar ha vart idag !!!!