Gekås vol 14
ååå här är det nedräkning nu ... i mitten på oktober blir det bussresa ner ... tjoho !!! shoppinglistan har påbörjats
ingen som sett eller kan kolla om det finns brio spis, diskbänk och pris i såfall....
ååå här är det nedräkning nu ... i mitten på oktober blir det bussresa ner ... tjoho !!! shoppinglistan har påbörjats
ingen som sett eller kan kolla om det finns brio spis, diskbänk och pris i såfall....
tack för svaret ... har en röd som håller på att falla ihop så var lite sugen på en ny svart + diskbänk... men skulle vilja veta priset då jag annars köper här hemma om det kommer något erbjudande !
ååå ska dit i oktober å fick ett presentkort idag på 500:- tack å bock
en fråga ... någon som sett om de har en sån där laddbar fönsterskrapa där nere ... från Kärcher tror jag de heter ... å isåfall pris !?
Toppen... Får vänta och se om det finns i oktober då helt enkelt....
Någon som vet om det finns Furby där nere och pris i sånt fall ...
någon som vet om det finns Fischer Price musikmobiler för att sätta på spjälsängen till bebisen !?
ååå mera bebis info inför stundande ullaredstur .... ååå vad jag längtar ...
åååå mitten av oktober är det dags ... hoppas att de har ett bra babysortiment då ... någon som vet hur det ser ut nu !?!?
Höstlovet här i uppsala är ivartfall v. 44
Någon som vet om de har skip hop skötväskor !?
på fredag är det dags ... Hoppas sååå att babyavdelningen är ordentligt påfylld ... och att alla som hade tänkt att komma inte dyker upp hehe
119 tror jag det var...
inte vad jag såg ... var väldigt liiite gravid/amningskläder...
köpte en randig amningstopp det var halvlånga armar... långa men ändå inte långa om du förstår, ner till halva underarmarna... tror den gick på dryga 100:-